در راستای همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار با شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای تهران و مشهد به چابهار و بالعکس افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  زاهدان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، طی مذاکرات صورت پذیرفته با شرکت هواپیمایی ساها، پروازهای این شرکت به چابهار از هفته‌ای یک پرواز به سه پرواز افزایش می‌یابد.
روزهای یکشنبه علاوه بر روز پنجشنبه به پروازهای این شرکت از تهران به چابهار و بالعکس افزوده شده که از هفته پیش اجرایی شده است و پرواز مشهد به چابهار و بالعکس نیز به زودی سه‌شنبه‌ها انجام می‌شود.
لازم به ذکر است : ظرفیت این پروازها 150 نفر است.
چابهار منطقه‌ای زیبا و جذاب برای گردشگران و منطقه‌ای دارای موقعیت خاص برای سرمایه‌گذاران است که در یک مسیر ویژه ترانزیتی واقع شده که همیشه به دلیل دور بودن مسیر از پایتخت و شهرهای بزرگ دغدغه پرواز برای تجار و گردشگران وجود داشته است.
پیش‌بینی می‌شود با رویکرد جدید سازمان منطقه آزاد چابهار در معرفی جاذبه‌های منطقه و همکاری شرکت‌های هواپیمایی، مسافران به راحتی از این منطقه شگفت‌انگیز اقیانوسی دیدن کنند.
پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما در حال حاضر نیز از مبدأ چابهار به مقصد تهران در مسیرهای مختلف انجام می‌شود که شامل پرواز مستقیم و غیر مستقیم از طریق فرودگاه‌های زاهدان و بندر عباس است و شرکت هواپیمایی آسمان هم از دیگر شرکت‌هایی است که پروازهایی را از مشهد، شیراز، دبی و مسقط به چابهار انجام می‌دهد که با اضافه شدن پروازهای مستقیم ساها پروازهای این فرودگاه افزایش می‌یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.