يك كانديداي اصولگرا از جبهه پايداري گفت: پخش بيانات نوروزي رهبر فرزانه انقلاب، رهنمودهاي ايشان را در ابتداي سال جديد به اطلاع همه آحاد ملت ايران رساند كه مردم پس از پايان يافتن تعطيلات، از اين راهبردها در جهت توفيق بيشتر استفاده كنند.

 

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تحليل عملكرد رسانه ملي طي ايام نوروز اظهار داشت: در مجموع برنامه هاي صدا و سيما را در ايام نوروز مثبت ارزيابي مي كنم و عقيده دارم اين رسانه تلاش وافري در جهت جذب مخاطب داشت و پاسخگوي بسياري از سلايق مردم در اين ايام بود.
 

اين فعال سياسي ادامه داد: در شرايط كنوني كه رسانه هاي مختلف خارجي تلاش مي كنند با القاء فرهنگ هاي وارداتي به جامعه ديني ايران حمله كنند، رسانه ملي نقش خود را در جلب توجه مخاطبان به خوبي ايفا كرد.
 

وي تصريح كرد: آنچه صدا و سيما را در نوروز 91 موفق تر از سالهاي گذشته معرفي مي كند، برنامه ريزي هاي منظم و تهيه برنامه هاي متنوع است.
 

حجت الاسلام روانبخش با بيان اينكه پخش مستقيم بيانات رهبري در ساعات اوليه سال جديد يكي از نقاط قوت رسانه ملي است، اظهار داشت: پخش بيانات نوروزي رهبر فرزانه انقلاب، رهنمودهاي ايشان را در ابتداي سال جديد به اطلاع همه آحاد ملت ايران رساند كه مردم پس از پايان يافتن تعطيلات، از اين راهبردها در جهت توفيق بيشتر استفاده كنند.
 

اين فعال سياسي برنامه هاي معارفي صدا و سيما را هم از جمله برنامه هاي موفق نوروزي خواند و تصريح كرد: برنامه هاي سه دقيقه اي كه با محورهاي ديني در شبكه هاي مختلف پخش مي شد، رهاوردهاي خوبي را براي مخاطبان به دنبال داشت و كوتاه و گويا مسائل را به اطلاع مردم مي رساند كه از اين بابت بايد از رسانه ملي تشكر كرد.
اين كانديداي اصولگرا از جبهه پايداري خاطرنشان كرد: عملكرد رسانه ملي در طول ايام نوروز مثبت بوده كه اميدوارم اين روند در روزهاي آينده و تا پايان سال 91 به صورت قوي تر دنبال شود./مو/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار