حميد سعيد پور كارشناس بازرگاني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: تبليغات درست و اصولي يكي از عوامل ماندگاري در بازار و افزايش فروش يك كالا است.
وي افزود: بيشتر كالاهاي ايراني عليرغم زيبايي و كيفيت از تبليغات مناسبي در سطح جهان برخوردار نيست.
سعید پور با اشاره به اينكه علم تبليغات بازرگاني در كشور چندان شناخته شده نيست،اظهار داشت: تبليغات كالاهاي ايراني در سطح جهان آنطور كه بايد و شايسته كالاي ايراني است نمي باشد و اين مسئله در فروش محصولات وطني در جهان تاثير مي گذارد.
وي ادامه داد: براي ماندگاري و فروش يك كالا در بازارهاي جهاني بايد تبليغات اثرگذار و كارشناسي شده ارائه كرد./ق2