تبليغات كارشناسي شده عنصر مهم براي ماندگاري كالا در بازار است.

حميد سعيد پور كارشناس بازرگاني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تبليغات درست و اصولي يكي از عوامل ماندگاري در بازار و افزايش فروش يك كالا است.

وي افزود: بيشتر كالاهاي ايراني عليرغم زيبايي و كيفيت از تبليغات مناسبي در سطح جهان برخوردار نيست.

سعید پور با اشاره به اينكه علم تبليغات بازرگاني در كشور چندان شناخته شده نيست،‌اظهار داشت: تبليغات كالاهاي ايراني در سطح جهان آنطور كه بايد و شايسته كالاي ايراني است نمي باشد و اين مسئله در فروش محصولات وطني در جهان تاثير مي گذارد.

وي ادامه داد: براي ماندگاري و فروش يك كالا در بازارهاي جهاني بايد تبليغات اثرگذار و كارشناسي شده ارائه كرد./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار