همزمان با نوروز امسال تجزیه و تحلیل تابلوهای موزه جهان نما در کنار اثر در معرض دید و استفاده عموم قرار گرفت.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران موزه جهان نما با هدف آشنایی عموم علاقه مندان با محتوای تابلوهای موجود در این موزه اقدام به انجام این کار کرده است.

این فعالیت به سبب وجود آثار طراحی شده با سبک مدرن در موزه جهان نما و جهت آشنایی عموم مخاطبان و گردشگران با این سبک ها و حس و حال به کار رفته در اثر صورت پذیرفته است.

همچنین از ابتدای تیر ماه سال گذشته بیوگرافی هنرمندان نیز با هدف آشنایی عموم علاقه مندان و مراجعان با هنرمندان در کنار اثر قرار گرفته است و اطلاعاتی همچون زندگی نامه، فعالیت های هنری و سبک آثار هنرمند مورد نظر در در معرض دید قرار گرفته است.

شایان ذکر است موزه جهان نما آثار بسیار نفیس و متنوعی از تمدن های چند هزار ساله تا هنر های مدرن و كلكسيوني از آثار هنري اهدايي يا خريداري شده ايراني و خارجي در دوران پهلوی را با دو معيار تنوع و نفاست آثار هنري و همچنين گسترة زماني خلق آن ها در خود جای داده است.

در این موزه آفرينه هايي كه هزاران سال با يكديگر اختلاف سن دارند از تمدن هاي تاريخي سيلك، موشيكا، حاشيه نيل و خاور دور، در كنار آثاري از نام آوران هنر معاصر جهان همچون آمادئو موديلياني، پابلو پيكاسو، پل گوگن، كاميل پيسارو، لوئي والتا، ادگار دگا و غیره و پيشگامان هنر نوگراي ايران همچون حسين زنده رودي، پرويز تناولي، بهمن محصص، پرويز كلانتري، مسعود عربشاهي، سهراب سپهري و غیره در معرض دید قرار دارند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار