محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بيش بيني فروپاشي شوروي به جهان كفر هشدار داد، هشدار او را جدي نگرفتند. امروز نيز مقام معظم رهبري با هوشياري حوادث منطقه و جهان را رصد مي كنند و جهان كفر و استكبار را پند مي دهد، اما ظاهرا گوش شنوايي در اتاق جنگ غرب وجود ندارد، گفت: غرب بايد بداند صداي شكستن استخوانهاي کمونیسم كه در اواخر قرن بيستم در همه جهان طنين افكن شد، همان حالت اكنون براي جهان سرمايه داري پديدار گشته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،محمدنبی حبیبی در نشست دبیران این حزب با اشاره به اهميت فوق العاده انتخابات نهم مجلس اظهار داشت : ناظران جهاني و ملت هاي جهان، نگاه به نوع رقابت ها و نيز حضور مردم در انتخابات آينده دارند. عمق و ژرفاي مشاركت سياسي و حضور در پاي صندوق هاي راي براي ما و آنها فوق العاده مهم است، دشمنان اسلام سعي مي كنند مشارکت را پايين جلوه دهند تا ثابت كنند مشروعيت مردمي جمهوري اسلامي كاهش يافته است، مردم دست آنها را خوانده اند و قطعا با حضور در پاي صندوق هاي راي پاسخ روشني به آنها خواهند داد .

حبیبی با اشاره به اينكه انتخابات آينده صحنه رقابت اصولگرايان و اصول ستيزان نيست تصریح کرد : ما بايد با تمرين و تجربه ادبياتي در رقابت هاي سياسي به فضایي دست يابيم که در اين فضا فقط به مطالبات بر حق مردم و رهبري پاسخ داده شود .

وی ادامه داد : ما درون گفتمان پيشرفت ، خدمت و عدالت حركت می كنيم و همه راهها به اين نتيجه منجر شود . رقابت در انتخابات صحنه تصفيه حساب سياسي گروه ها ، احزاب و رجال سياسي و مذهبي نيست ، اين بيراهه اي است كه طراحان جنگ نرم در برابر سياستمداران كشور قرار داده اند كه بايد فقط به فکر مردم و پيشرفت كشور باشيم و از حاشيه سازي پرهيز كنيم .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاكيد كرد: مردم يك مجلس ولايت پذير، ‌آمريكا ستيز، پاك دست،‌ خدوم، ساده زيست، که التزام عملي به اسلام و انقلاب داشته باشد مي خواهند، اين حق مردم است و بايد در انتخابات آينده آن را ادا كرد.

وي با اشاره به تهديدات آمريكا عليه ايران بیان داشت: آمريكائي ها با تصويب تحريم بانك مركزي گام ديگر براي خصومت ورزي با ملت ايران برداشتند. تهديدات نرم و سخت آنها هر روز با ادبيات متفاوت تكراري می شود .ما معتقديم مسئولان به لحاظ اين تهديدات و یا به عبارت ديگر جنگ طلبي ها را در مجامع بين المللي دنبال کرده و از حقوق ملت ايران در مجامع جهاني دفاع كنند. همچنين ملت ايران از مسئولان مي خواهند در پاسخ به اين تهديدات علاوه بر اقدامات حقوقي دست به مقابله به مثل بزنند و عربده كشي هاي آنها را بي پاسخ نگذارنند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود رزمايش ولايت 90 توسط ارتش در دهانه تنگه هرمز را مورد تقدير قرار داد و خاطر نشان کرد: غرب بايد بداند منافذ تنفسي آنها در خليج فارس و درياي عمان در دستان پر قدرت ارتش و سپاه است، اگر دست از پا خطا کنند به شدت مجازات خواهند شد. دولت هاي عربي خليج فارس هم بايد بدانند اگر روزي در منطقه اتفاقي براي ايران بيفتد آنها كه با آمريكا همنوايي مي كنند بيشترين آسيب را خواهند ديد .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سالروز نامه امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي به گورباچف گفت: ‌امام (ره)‌با آن نگاه تيزبين خود در گذشته توقف نكرد و در حال هم درنگ نفرمود نگاه او به آينده بود و با آينده نگري حركت انقلاب را درمسير طوفاني پيش رو، خوب و موفق مي ديد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با بيش بيني فروپاشي شوروي به جهان كفر هشدار داد، هشدار او را جدي نگرفتند. امروز نيز مقام معظم رهبري با هوشياري حوادث منطقه و جهان را رصد مي كنند و جهان كفر و استكبار را پند مي دهد، اما ظاهرا گوش شنوايي در اتاق جنگ غرب وجود ندارد.

حبیبی تصریح کرد: پيام انقلاب اسلامي ايران به غرب این است که بر طبل خشونت ، خونريزي و تحميل ايدئولوژي خود در جوامع اسلامي نكوبید، از ديكتاتوري هاي منطقه حمایت نکنید و در مقام تجدید مناسبات ظالمانه با جهان اسلام نباشید. شما مشكلات جانكاهي در جوامع خود داريد برگردید به كشورتان و به فكر نجات خود و مردمتان باشيد .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: ‌غرب بايد بداند صداي شكستن استخوانهاي کمونیسم كه در اواخر قرن بيستم در همه جهان طنين افكن شد. همان حالت اكنون براي جهان سرمايه داري پديدار گشته است. آگاهان و هوشمندان عالم صداي شكسته شدن استخوان هاي ليبراليسم و سرمايه داري را مي شنوند، اين استخوان ها شكسته شده را با خشونت و خونريزي نمي توان جوش داد .

وي با اشاره به نقد مشفقانه مقام معظم رهبري از ديپلماسي خارجي كشور در ديدار سفرا و مسئولان وزارت خارجه با معظم له اظهار داشت : سرعت تحولات در منطقه فوق العاده است، دست آوردهاي انقلاب در منطقه و جهان بي نظير است، جهان در مسير گفتمان انقلاب اسلامي پيش مي رود و اگر دستگاه ديپلماسي كشور نتواند پيام انقلاب و حرف نو مقام معظم رهبری در مورد تحولات اخير را به جهان برساند دچار آسيب خواهيم شد .

حبیبی در بخش ديگري از این گفت و گو با اشاره به بزرگداشت 9 دي در سراسر كشور و نيز سالروز شهادت عمار یاسر تاکید کرد : ملت ايران در پاسخ به نداي رهبري معظم انقلاب كه فرمود (أين عمار ها) به خيابان ها آمدند و با بصيرت از اهل فتنه عبور كردند. مردم با بهره گيري از تجربيات تاريخ اسلام و عبرتهاي عاشورايي ديگر اجازه ندادند حضرت علي(ع) در محراب و امام حسين(ع) در كربلا به شهادت برسد .

وي در پایان ابراز داشت: آنچه امسال به عنوان گراميداشت 9 دي در کشور مشاهده شد فقط روشنگري ، روشنگري و روشنگري بود، اين روشنگري ها اتمام حجت عمارهاي زمان با مردودين و ساكتين بود كه به اردوگاه انقلاب برگرديد و از خدمت به استكبارهاي جهاني و همگرايي با دشمنان اسلام دست برداريد ./ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار