دبير انجمن كريكت گفت: علت به تعويق افتادن حضور هاجر سرور، سرمربي پاكستاني تيم ملي آماده نبودن ويزا مي باشد و بلافاصله بعد از برطرف شدن اين مشكل وي راهي ايران شده و فعاليت خود را از سر مي گيرد.

سعيد بهروزي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن كريكت تمامي مراحل عقد قرارداد با هاجر سرور، سرمربي تيم ملي كريكت بانوان را طبق قوانين انجام داده و اين مربي با رقمي معادل دو هزار و 700 دلار ماهيانه به مدت شش ماه كار خود را آغاز خواهد كرد.

وي افزود: قطعا حضور وي در تيم ملي بسيار مفيد و موثر خواهد بود و زيرا او يكي از بهترين هاي حاضر در كنفدراسيون آسياست و مي تواند با دانش خود زمينه را براي تقويت تيم فراهم كند.

بهروزي تصريح كرد: قرار بود در اول ژانويه راهي ايران شده و كار خود را از سر بگيرد ولي بعلت ايجاد مشكل در اخذ ويزا و با تاخير كار خود را در تيم ملي از سر خواهد گرفت.

وي خاطر نشان كرد: ما اميدواريم هر چه سريعتر زمينه حضور و فعاليت وي در تيم ملي فراهم شده و بتوانيم برنامه هاي خود را در رابطه با آماده سازي تيم براي حضور در رقابت هاي آسيايي كويت كه در اسفند برگزار خواهد شد دنبال كنيم.

گفتني است، اين رقابت ها در 2 گروه برگزار شده و تيم ملي ايران در گروه B با تيم هاي چين- تايلند- مالزي-امارات و نپال به مصاف هم خواهد رفت.

* دبير انجمن سپك تاكرا: مديريت كارآمد علت تمايز سپك تاكرا با ديگر رشته هاي نوپاست

مهدي رضايي گفت: مديريت كارآمد و استفاده از نيروهاي زبده دراين رشته ورزشي باعث شده تا در مقايسه ديگر رشته هاي ورزشي نوپا با سرعت بالاتر پيش رفته و به نتايج بهتري در مقايسه با بقيه دست يافته است.

دبير انجمن سپك تاكرا افزود: بطور كلي انجمن سپك تاكرا با توان و قدرت بسيار بالا پيش رفته و توانسته به نتايج خوبي طي چند ماه اخير دست يافته و زمينه فعاليت حرفه اي اين رشته را بيشتر از قبل فراهم كند.

وي اظهار داشت: مديريت كارآمد و استفاده از نيروهاي زبده در اين رشته ورزشي باعث شده تا در مقايسه با ديگر رشته هاي ورزشي نوپا با سرعت بالاتر پيش رفته و به نتايج بهتري در مقايسه با بقيه دست يافته است.

رضايي تصريح كرد: برگزاري سوپر ليگ با حضور بيست و سه تيم يكي از نشانه هاي رشد و پيشرفت دراين رشته ورزشي است و زمينه را براي حضور بيشتر ورزشكاران فراهم خواهد كرد و اين حضور بيشتر قطعا باعث رونق بيشتر اين رشته ورزشي شده و موفقيت بهتري را درپي خواهد داشت

* رئيس انجمن كشتي با كمربند آليش: سال آينده مدال هاي طلاي ايران كاهش مي يابد

عبدالكريم سودي گفت: قطعا در سال آينده تعداد مدال هاي طلاي حاضر در اين رشته ورزشي در رقابت هاي جهاني، كاهش چشمگيري خواهد يافت.

رئيس انجمن كشتي با كمربند آليش افزود: رقابت هاي جهاني چوخه و آليش در هند سكوي بسيار خوبي براي نشان دادن موفقيت هاي ورزشكاارن حاضر در اين رشته ورزشي بوده و ثابت كرد كه ما در مسير بسيار خوبي قرار داشته و توانسته ايم با برنامه ريزي دقيق و مشخص حركت كنيم.

وي افزود: اما بايد تاكيد كنم كه قطعا ما نخواهيم توانست اين نتيجه را در سال آينده تكرار كرده و همين تعداد مدال طلا را دوباره از آن خود كنيم.

سودي تصريح كرد: دليل اين پيش بيني كارشناسي اين است كه در حال حاضر اروپا و آ‌سيا به شيوه اي كاملا حرفه اي در تمامي بخش ها در حال برنامه ريزي هستند و اين موضوع باعث مي شود تا ما به طور كم آورده و نتوانيم همگام با ‌آنهاحركت كنيم.

وي خاطر نشان كرد: قطعا اگر بتوانيم ما هم با اين شرايط پيش رويم و درجهت بهبود شرايط حركت كنيم، مي توانيم دوباره نتايج مورد نظر را تكرار كنيم و مدال آوري بيشتري داشته باشيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار