نشست «رژیم حقوقی دریای خزر و مباحث پیرامون آن» فردا در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از دبیرخانه نشست رژیم دریای خزر، جمشید جمشیدی‌راد دبیر علمی نشست "رژیم حقوقی دریای خزر و مباحث پیرامون آن» افزود: نشست علمی تخصصی«رژیم حقوقی دریای خزر و مباحث پیرامون آن" به‌عنوان یک نشست کاملا دانشگاهی در خصوص دریاچه مازندران به ویژه رژیم حقوقی آن برگزار می‌شود.
وی افزود: بعد از گذشت دو دهه از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی که هنوز جایگزینی برای رژیم حقوقی قبلی این دریا پیدا نشده لازم است صاحبنظران این عرصه به ویژه از دانشگاه و وزارت امورخارجه به زوایای مختلف این مسئله بپردازند.
دبیر علمی نشست "رژیم حقوقی دریای خزر و مباحث پیرامون آن" افزود: این نشست با همکاری گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و به ابتکار موسسه فرهنگی و مطالعات بین‌المللی آران که یکی از موثرترین و پرکارترین موسسات علمی مرتبط با مسائل قفقاز است، 14 دی‌ماه در محل دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و از نزدیک به سئوالات پیرامون دریای خزر پاسخ می‌دهد.
مدیرگروه علوم سیاسی دانشکده علوم سیاسی در ادامه گفت: سخنرانان این نشست بیگدلی ودمیرچی از وزارت امور خارجه هستند که به دعوت موسسه فرهنگی و مطالعات بین‌المللی آران در نشست سخنرانی خواهند کرد.
جمشیدی‌راد گفت: این نشست با حضور اساتید دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.