نفرزاده سرمربي تيم ملي واليبال جوانان شد

محمدرضا داورزني؛ ریيس فدراسيون واليبال، امروز طی حکمی فرهاد نفرزاده را به عنوان سرمربي تيم ملي جوانان معرفي كرد.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، پس از جلسه ديروز محمدرضا داورزني با فرهاد نفرزاده، صبح امروز هشتم فروردين ریيس فدراسيون واليبال نفرزاده را به عنوان سرمربي تيم ملي جوانان معرفي كرد.


نفرزاده از سوي محمدرضا داورزني ماموريت پيدا كرد، پس از بررسي هاي لازم ظرف ۱۰ روز آينده برنامه ها و اسامي كادر فني تيم ملي جوانان را ارایه كند.

لازم به ذكر است در پايان جلسه ديروز، داورزني، نفرزاده و ولاسكو نشستي سه جانبه با هم داشتند كه به تشريح برنامه هاي آينده و انجام هماهنگي هاي لازم پرداختند.

فرهاد نفرزاده كه داراي مدرك مربيگري سطح سه بين المللي از برزيل است و تجربه حضور در ميادين جهاني و آسيايي مختلفي را به عنوان سرپرست، مربي و پزشك در تيم هاي ملي جوانان و نوجوانان را داشته با اين تيم ها افتخاراتي چون قهرماني نوجوانان جهان در مكزيك و چندين قهرماني و نايب قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا را كسب كرده است، با تيم منتخب نيروهاي مسلح نیز در المپيك سيزم در سال ۱۳۸۹ به عنوان سرمربي به مقام چهارم رسيد.

وی از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۱ در ليگ برتر واليبال ايران حضور مستمر داشته كه در ليگ ۸۹ و ۹۰ به عنوان سرمربي با تيم واليبال سايپا البرز به مقام نائب قهرماني دست يافت./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار