نگارخانه شيث از ابتدا با هدف حمايت از هنرمندان جوان در سال 74 گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران؛در اوايل مهرماه سال 76، نگارخانه اي از سوي هنرمند نقاشي به نام شيث يحيايي تاسيس شد.
اين نگارخانه با هدف حمايت از هنرمندان به ويژه هنرمندان جوان كشورمان در نزديكي چهارراه وليعصر راه اندازي شد.
نگارخانه شيث با ابعاد 135 متر مربع با مديريت "يحيايي" با برگزاري اولين نمايشگاه تجسمي كه در اوايل مهرماه به صورت رسمي آغاز به كار كرد.

                                           
اين نگارخانه ظرفيت به نمايش گذاشتن 100 تابلو را دارد،در حقيقت در اين نگارخانه هنرمندان مي توانند نزديك به 100 اثر خود را در نگارخانه شيث به نمايش بگذارند.
در نگارخانه شيث هرسال نمايشگاه هايي به صورت سالانه برگزار مي شود.
از جمله اين نمايشگاه هاي سالانه،برگزاري نمايشگاهي به مناسبت هفته معلم و نيز نمايشگاهي به مناسبت احسان و نيكوكاري با همكاري يكي از آسايشگاه هاي معلولين و همچنين نمايشگاه ميراث نياكان در شب يلدا و نيز نمايشگاهي به مناسبت ميلاد مسيح از آثار هنرمندان ايراني و خارجي برگزار مي شود.

                                           
نگارخانه شيث جزو معدود نگارخانه هايي است كه در طول ايام تعطيل نيز نمايشگاه هايي را برگزار مي كند.
در بين نزديك به يكصد نگارخانه در تهران،نگارخانه شيث جزء فعال ترين نگارخانه هاي تهران است كه تلاش فراواني براي گسترش هنرهاي تجسمي را داشته است.
شيث يحيايي كه مدير نگارخانه شيث است،اعلام كرده است كه اين نگارخانه را به منظور حمايت از نسل جوان تاسيس كرده است.
اين هنرمند نقاش معتقد است كه تمامي نگارخانه ها بايد بستري براي برگزاري نمايشگاه براي هنرمندان جوان باشد؛چراكه با برگزاري نمايشگاه براي اين گروه از هنرمندان،آنها را به جامعه هنري معرفي مي كنند./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار