فريدون احمدي گفت: اصلي ترين دغدغه در ادغام دو وزارتخانه سابق صنايع و معادن و بازرگاني، داشتن نيروي كار كارآمد و با انگيزه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران فريدون احمدي امروز 13 دي ماه در نشست خبري افزود: با  ادغام دو وزارتخانه قبلي و تجميع معاونت هاي مشترك برخي كاركنان از وضعيت استخدامي خود نگران هستند اما به طور قطع پس از ادغام نيز هيچ نيروي مازاد كاري در اين وزارتخانه وجود نخواهد داشت و تنها جابجايي افراد بين سازمان ها صورت مي گيرد.
وي ادامه داد:‌ وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت سهم 50 درصدي در اقتصاد كشور دارد و مشغول اشتغالزايي 700 هزار نفري در كشور است و بنابراين هيچ نيروي كاري از اين وزارتخانه خارج نمي شود.
احمدي خاطرنشان كرد: در حال حاضر از سازمان هاي وابسته درخواست داشته ايم تا كسري نيروي كار خود را اعلام كنند و نيروهاي كاري قبل از ادغام به سازمان هاي دلخواه خود انتقال داده شوند.
وي با اشاره به انحلال ستاد بسيج اقتصادي گفت: پايان ماموريت اين ستاد به مفهوم پايان كار پرسنل آن نيست و تمامي كاركنان اين ستاد در سازمان هاي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به كار گرفته مي شوند./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار