وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر نسبت به دیگر پروژه‌های عمرانی از آسیب کمتری برخوردار شده و در عملیات ساخت و ساز از الگوهای غربی استفاده نکرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی قم  به مزایای اجرای پروژه احداث مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مهر موجب اشتغال‌زایی، ‌رشد احداث مسکن و رشد اقتصادی در کشور شده است.
وی از دیگر مزایای این طرح را نوآوری در صنعتی‌سازی نظام اجرایی مهندسی عنوان و بیان کرد: تسریع در عملیات ساخت و ساز مسکن مهر موجب تحولی عظیم در نگرش سازمان نظام مهندسی و مسکن در سطح کشور شده است.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر علت رعایت نشدن معماری اسلامی در مسکن مهر تصریح کرد: گرچه ساخت و سازها در کشور با معماری اسلامی تقارن چندانی ندارد اما پروژه‌های مسکن مهر نسبت به دیگر پروژه‌های عمرانی کمتر دچار آسیب شده و از الگوهای غربی بهره نبرده است.
وی با اشاره به تسریع عملیات اجرایی مسکن مهر در سطح کشور ابراز کرد: دولت توانست با فراوانی احداث پروژه‌های مسکن مهر قیمت مسکن را که در حال طی کردن روند صعودی بود، کاهش داده و به یک قیمت منطقی برساند.
نیکزاد اضافه کرد: ساخت و ساز مسکن مهر با استفاده از مصالح استاندارد و تمام امکانات جانبی موجب جلوگیری از رشد بی‌رویه قیمت مسکن شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.