در راستاي نظارت بر نحوه خدمت رساني بيمارستانهاي دانشگاه علوم پزشكي تهران در ايام نوروزي معاون غذا و دارو به همراه پزشك ستاد هدايت دانشگاه از بيمارستان كودكان بهرامي و پس از آن بيمارستان جامع بانوان آرش بازديد كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران؛ دكتر شمس اردكاني معاون غذا و داروي دانشگاه به همراه دكتر قاسمي پزشك ستاد هدايت، صبح امروز پنجم فروردين ماه 1391 از اورژانس و بخش هاي مختلف بيمارستانهاي كودكان بهرامي و جامع بانوان آرش بازديد كردند.
در ابتداي اين بازديد اتفاقي، دكتر شمس اردكاني و دكتر قاسمي به همراه طبرزدي سوپروايزر باليني بيمارستان كودكان بهرامي از اورژانس و بخش هاي Post ICU و عفوني اين بيمارستان ديدن كرده و اين بخش ها را مورد ارزيابي قرار دادند.
در ادامه معاون غذا و دارو به همراه پزشك ستاد هدايت، طي بازديدي مفصل از بيمارستان جامع بانوان آرش، كه به همراهي شهبازي مدير بيمارستان و شكوهي مدير پرستاري بيمارستان انجام شد، از اورژانس، NICU، ليبر، Post NICU، ICU و واحدهاي پاراكلينيك بيمارستان شامل راديولوژي، پاتولوژي، آزمايشگاه و داروخانه بازديد كردند.
**مهرباني ويژه كاركنان بيمارستان با اطفال بيمار
دكتر شمس اردكاني پس از بازديد بعمل آمده از بيمارستان كودكان بهرامي كه با ملاقات تعدادي از كودكان بيمار انجام گرفت، اين بيمارستان را از مراكز درماني بسيار خوب براي معالجه بيماري هاي اطفال معرفي كرد و گفت: با توجه به سابقه بسيار خوب اين بيمارستان، همت دستان توانمند اساتيد برجسته دانشگاه و همراهي كادر درماني دلسوز، متعهد و مهربان، به اذن خداوند شاهد شفاي اطفال معصوم در اين بيمارستان مي باشيم.
وي با اشاره به نظم و انظباط حاكم بر بيمارستان گفت: رسيدگي به بيماران اولويت نخست بيمارستان را تشكيل مي داد كه البته از همكاران مجموعه دانشگاه علوم پزشكي تهران كه نگهبان سلامت مردم هستند، به غير از اين انتظار نمي رود.
دكتر شمس اردكاني با بيان آن كه " در اين بازديد، پيام هيئت رييسه دانشگاه را مبني بر تشكر و قدرداني از زحمات همكاران بيمارستان كودكان بهرامي به آنها ابلاغ كرديم." گفت: آن چه بيش از همه در اين بيمارستان مشهود بود، مهرباني ويژه كادر درماني در مواجهه با اطفال بود كه بسيار رضايتبخش است.
در ادامه بازديد دكتر قاسمي پزشك ستاد هدايت دانشگاه، با اشاره به رشد بسيار خوب اين بيمارستان نسبت به سالهاي گذشته گفت: در حال حاضر به بيماران در مدت زمان كوتاهي رسيدگي مي شود و بسياري از آشفتگي ها و مشكلات سابق اين بيمارستان رفع شده است.
دكتر قاسمي با اشاره به ادغام برخي بخش ها در ايام نوروز گفت: ادغام بخش ها به معناي پذيرش كمتر بيماران نبوده، بلكه با ورود بيمار جديد اين بخش ها مجدداً باز مي شوند.
* آمادگي پذيريش كامل بيماران در بيمارستان
دكتر شمس اردكاني پس از بازديد بعمل آمده از بيمارستان جامع بانوان آرش، عملكرد اين بيمارستان را بسيار خوب ارزيابي كرد و افزود: برآيند عملكرد اساتيد برجسته دانشگاه به همراه حضور كادر درماني مجرب عامل اين ارزيابي مثبت است. خصوصاً كه آمادگي پذيريش بيماران جديد به طور كامل در اين بيمارستان وجود دارد.
وي با اشاره به خصوصيت ويژه بيمارستان بانوان گفت: در اين بيمارستان، مراجعه كنندگان شامل دو دسته مادران و نوزاداني مي باشد كه به مراقبت هاي خاص خود احتياج دارند.
دكتر شمس اردكاني بيمارستان آرش را مركزي خوب براي مراجعه بانوان معرفي كرد و افزود: اميدوارم با درايت مسئولين دانشگاه، اين بيمارستان با اضافه شدن بخش هاي مختلف و متفاوت به بيمارستان جامع زنان تبديل شود و خدمات بيشتر و بهتري را به مردم ارائه دهد.
در ادامه بازديد، دكتر قاسمي پزشك ستاد هدايت دانشگاه با اشاره به وضعيت مطلوب بيمارستان تك تخصصي آرش گفت: در حال حاضر اين بيمارستان تنها بيمارستان دولتي زنان در اين منطقه محسوب مي شود و در آينده براي گسترش فضاي فيزيكي آن تلاش مي شود./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار