سال جدید ،سالی خواهد بود که خانه کاریکاتور ایران مصمم تر از پیش در بیان مسائل،مشکلات و موهبت های دینی و ارزشی در ایران و جهان به زبان گویای هنر قدم خواهد برداشت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی،مدیرخانه کاریکاتور ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران ضمن تبریک سال نو به هموطنان ایرانی گفت:در سال گذشته اتفاقات بزرگی در حیطه هنر کاریکاتور در ایران به وقوع پیوست و خانه کاریکاتور به عنوان یک نهاد بین المللی موفقیت بسیاری در مقابله با جریان های ضد فرهنگی غرب به دست آورد.

این کاریکاتوریست اضافه کرد:در ادامه این تلاش ها در سال 1391 برگزاری دوسالانه بین المللی کاریکاتور و جشنواره کاریکاتور جایزه جهانی بیداری در دستور کار قرار دارد و علاوه بر این این آمادگی را داریم که در هر صورت مواجه با هر اتفاق و جریان ضد فرهنگی عکس العمل سریع و به جایی صورت دهیم.

شجاعی طباطبایی تصریح کرد:از صمیم قلب می گویم مردم کشورمان همواره در تمام عرصه ها پیشرو و پیشقدم بوده اند والگویی برای مردم ملت های جهان به حساب می آیند درحالی که در اغلب کشورها این فرهیختگان و خواص هستند که جلوتر از مردم حرکت می کنند ؛لذا امیدوارم حرکت ملت های جهان در سال جدید با قدرت بیشتری دنبال شود.

این هنرمند افزود:انتظار می رود درسال جدید مسئولین و هنرمندان کشور با سرعت بیشتری در برخورد با مسائل دینی و ملی عمل کنند.

وی اظهار کرد:خانه کاریکاتور با همراهی و همفکری مجموعه ای از نیروهای مذهبی ،خودجوش و برقراری ارتباطی دوسویه بین مردم هنرمندان در سال آتی نیز با توکل به خدا و بهره گیری از صمیمیت و دلسوزی نیروهای انقلابی و ارزشی،فعالیت های خود را ادامه خواهند داد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار