کارکنان شرکتهای هواپیمایی در لس آنجلس آمریکا برضد سرمایه داری تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان، اعضای اتحادیه های کارگری و فعالان جنبش تسخیر در آمریکا ، روز گذشته در اعتراض به عملکرد شرکتهای بزرگ حریص در آمریکا و شرایط ناسالم آنها در مقابل فرودگاه بین المللی شهر لس آنجلس تظاهرات کردند.

معترضان در این تظاهرات تاکید کردند یک درصدی های ثروتمند که مالکان شرکتهای هواپیمایی مسافربری هستند با رویه فعالیتهایشان جان مسافران و کارکنان هواپیماها و فرودگاهها را به خطر می اندازند آن هم فقط برای اینکه سود بیشتری به دست بیاورند.


شرکت کنندگان در این تظاهرات که از 99 درصدی های آمریکا بودند خواهان ملغی شدن سازوکارها و مقرراتی بودند که امنیت فرودگاهها و خطوط هوایی را به خطر می اندازد.

به گفته آنها، صاحبان شرکتهای هواپیمایی بزرگ در لس آنجلس با برون سپاری، وظایف خود را به پیمانکارانی محول می کنند که کیفیت کار آنها پایین است و این پیمانکاران، رویه هایی را در پیش می گیرند که به ضرر مسافران و کارکنان شرکتهای هواپیمایی و فرودگاهها و ساکنان مناطق اطراف فرودگاهها است.


مسوولان اتحادیه های کارکنان هواپیمایی در لس آنجلس تاکید دارند که پیمانکاران با رویه های کاری که در پیش می گیرند، جان کارکنان این بخش را به خطر می اندازند.کاهش شدید بخشهای اختصاصی به بیمه خدمات درمانی در حقوق این افراد ، موید همین مساله است.



جاناتان ناوارا یکی دیگر از کارکنان این شرکتهای هواپیمایی گفت: آنها به ما زمان کافی نمی دهند تا وظیفه نظافت هواپیماها را انجام بدهیم. وسایلی که ما در اختیار داریم قدیمی است. بسیاری از تجهیزات مورد استفاده برای کارهای ما، خراب است. حتی برخی از این تجهیزات ، ناامن هستند و به زخمی شدن کارکنان منجر می شوند.


گفتنی است، سازمان دهندگان تظاهرات دیروز در لس آنجلس می خواهند برای بیان اعتراضهای خود اعتصاب کنند و شرکتهایی را که با چنین پیمانکارانی قرار داد می بندند تحریم کنند. آنها می گویند نمی توانند شرکتهایی را تحمل کنند که امنیت کارکنان خود را فدای سود بیشتر می کنند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار