مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، گفت: موجودی گندم در سیلوهای استان به میزان مورد نیاز است و هیچ‌گونه کمبودی در این رابطه نداریم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛پرویز خالقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گندم محصول استراتژیکی محسوب می‌شود که باید به مقدار لازم ذخیره شده باشد، افزود: در حال حاضر تنها خواسته استان در رابطه با خرید گندم مربوط به حمل محصول با کیفیت به استان است، چرا که برای تولید آرد مرغوب باید گندم مناسب در اختیار کارخانه‌ها قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: استان زنجان جزو استانهای پیشرو در آموزش نانوایان بوده است که در این راستا نانوایان 120 ساعات آموزش پخت نان مناسب و با کیفیت را دیده اند.

خالقی تامین نان کیفیت به مردم را اولویت کاری سازمان یاد کرد و افزود: در این راستا سازمان تامین آرد و گندم با کیفیت را در دستور کار دارد.

وی راه اندازی سامانه سکنا در سراسر کشور برای مردم را در راستای ارائه گزارشات مردمی در خصوص نان را بسیار خوب عنوان کرد و اظهار داشت: مردم با ارسال پیامک به این سامانه از واحدهای نانوایی اظهار نظر می کنند.

خالقی افزود: استان زنجان جزو 10 استان برتر در کیفیت نان در کشور است که پنج نانوایی در شهرستان طارم، دو نانوایی در خدابنده و یک نانوایی در شهرستان زنجان در خصوص کیفیت مناسب نان هستند.

وی افزود: در استان در رابطه با تولید گندم در استان مشکلی وجود ندارد و روزانه 400 کیلوگرم به خبازی ها داده می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بعد از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و رقابت به وجود آمده بین کارخانه ها هر خبازی و هر کارخانه از هر استان و کارخانه ای که مایل بوده می تواند آرد مورد نیاز را خریداری کند.

خالقی یادآور شد: استان زنجان رتبه سوم کشوری را در کیفیت نان دارد که رشد 21,5 درصدی را دارد.

وی گفت: استان زنجان در جذب تسهیلات استان برتر در آموزش نانوایان را دارد که 113 درصد جذب تسهیلات را به خود اختصاص داده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.