عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: با افزايش توليدات داخلي و بهينه شدن كيفيت اين كالاها، قطعأ تمايل عمومي براي استفاده از كالاهاي خارجي كاهش مي يابد.

حسن غفوري فرد نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاري سال 91 به نام سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني توسط مقام معظم رهبري گفت: كساني كه سرمايه شان را از راه مشروع به دست آوردند و توليد ثروت مي كنند در حقيقت توليد ارزش مي كنند بنابراين امنيت سرمايه و سرمايه دار بايد حفظ شود.

وي گفت: لازمه حفظ امنيت سرمايه دار مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي است چون مفسدين اقتصادي لطمه بزرگي به سرمايه داران مي زنند.

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي درباره راههاي حمايت از توليد ملي اظهار داشت: با افزايش توليدات ملي مصرف خود را به توليدات داخلي محدود مي كنيم و قطعأ ديگر از توليدات خارجي استفاده نمي كنيم.

نماينده تهران گفت: بايد تلاش كنيم كه توليدات داخلي با كيفيت بهتر و قيمت ارزانتر به مردم عرضه شود تا مردم به طور طبيعي گرايش به مصرف كالاي خارجي نداشته باشند.

غفوري فرد تصريح كرد: استفاده از كالاي خارجي به دليل كيفيت پايين محصولات داخلي است و اگر بتوانيم كيفيت توليداتمان را بالا ببريم قطعأ گرايش استفاده از توليدات داخلي بيشتر خواهد شد.

نماينده مجلس شوراي اسلامي درباره تاثير توليد ملي در مقابله با تحريمها چنين گفت: هدف غرب از تحريمها عليه ايران اين است كه ما را دچار محدوديت و كمبود كنند اما با افزايش توليدات ملي مي توان كالاهاي داخلي را جايگزين كالاهاي خارجي كنيم و تحريمها را را بيش از پيش بي اثر كنيم./گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار