نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور در اردیبهشت 1390 با تصمیم مسئولان در خصوص وضعیت غرفه ناشران داخلی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه سال 1390 جلسه ای در خصوص حضور ناشران داخلی و بررسی ملاک های تخصیصی غرفه به ناشران به همراه داشت که در آن آیین نامه مقررات و ضوابط حضور ناشران داخلی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور سهولت شرکت ناشران در این نمایشگاه هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص قیمت غرفه های تحویلی در سال های آینده وجود نداشته باشد.

در این ماه به همت کانون میراث فرهنگی وگردشگری، کانون فرهنگ وادب و معاونت فرهنگی با همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی در آستانه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

در اردیبهشت سال 1390 مصوبات جدید هیئت مدیره بنیاد ادبیات داستانی ایران بررسی شد در پی تشکیل سی و هفتمین جلسه هئیت مدیره بنیاد ادبیات داستانی ایران تعدادی از برنامه های جدید بنیاد در قالب حمایت از تالیف آثار ایرانی، برپایی نشست ها و کارگاه های تخصصی به تصویب رسید بر این اساس مقرر شد در صورت تامین اعتبار از سوی هیئت امنا و حمایت وزارت ارشاد این برنامه ها در سال 90 عملیاتی شود./م/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار