فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، شهادت سه تن از پاسداران علی بن ابیطالب(ع) در منظقه شمالغرب را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاكپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سه تن از پاسداران علي‌بن ابيطالب(ع) گفت: سال 1390 در حالی گذشت كه برای پاك شدن خاك جمهوری اسلامی ایران از لوث وجود دشمنان و مزدوان نیروی زمینی سپاه پاسداران تنی چند مخلص ترین و رشیدترین جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز این سرزمین در امنیت و آسایش در راه اعتلا و پویایی كشور گام بردارند.

این پیام می افزاید: كوه های سر به فلك كشیده و قله های سفیدپوش شمالغرب كشور اگر زبان بگشایند شنیدنی های افسانه گون از ایمان راسخ و رشادت این رزمندگان جان بر كف دارند.

در ادامه این پیام آمده است: رزمندگان رشید لشكر 17 علی ابن ابیطالب قم در این میدان كارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشیدند و در آخرین لحظات این سال نیز سه تن از رزمندگان دلیر این لشكر در قله های سپید شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسیدند تا نامشان بر جریده سرو قامتان تاریخ تا ابد ثبت شود.

گفتني است؛ سه تن از پاسداران سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب در جریان نجات سربازان و پاسداران در سنگرهای برف‌گرفته و در آستانه سال نو، دچار یخ‌زدگی شده و به شهادت رسيدند./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار