دبير كل جامعه اسلامي دانشجويان سراسر كشور گفت: با توجه به مشكلات عديده پيش روي فعالان دانشجويي براي عملكرد و فعاليت هاي جامعه اسلامي نمره قبولي قائل هستم.

محمد پهلوان دبير كل اتحاديه جامعه اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ضمن تصريح عملكرد جامعه اسلامي در سال 90 گفت: با توجه به نامگذاري سال 90 توسط مقام معظم رهبري به سال جهاد اقتصادي دانشجويان به تبيين و بررسي پيام رهبري پرداختند.
وي تصريح كرد: دانشجويان به بررسي مشكلات اقتصادي و تبيين راه هاي فعاليت از لحاظ جامعه شناسي به صورت سخنراني ها بيانيه ها و برگزاري كرسي آزاد انديشي پرداختند.
پهلوان با يادآوري بيداري اسلامي در سال گذشته افزود: ما فعالان دانشجويي وظيفه خود دانستيم تا نسبت به اين موضوع با جلسات بحث و بررسي و دعوت از افراد شاخص كه از مسلمانان كشورهاي اسلامي بودند واكنش نشان دهيم و سعي در ارتباط گيري از طريق فضاي سايبري و اينترنتي با جوانان اين كشورها داشته باشيم.
دبير كل جامعه اسلامي اظهار داشت: از نمونه هاي فعاليت جنبش دانشجويي موضع گيري درباره انگليس بود كه با توجه به پيشه رفتاري اين كشور بر ما محرز بود كه ارتباط با آن به نفع ايران نيست و جز ضربه زدن به كشورمان هدف ديگري را دنبال نمي كند.
وي در ادامه گفت: در نتيجه پس از تجمع دانشجويان در مقابل سفارت انگليس رابطه ديپلماتيك ايران با انگليس قطع شد و اميدواريم كه رويه اين كشور عوض نشده بازگشتي حاصل نشود.
پهلوان تغيير رياست دانشگاه آزاد را امري مبارك دانست و ابراز داشت: فعالان دانشجويي به روش هاي مختلف سعي در تغيير سيستم دانشگاه آزاد داشتند كه سرانجام با رياست فرهاد دانشجو اين اتفاق خجسته رخ داد.
وي انتخابات 12 اسفند را از مهمترين رويدادهاي كشور در سال 90 دانست و درباره عملكرد جامعه اسلامي گفت: با هدف جذب دعوت افراد در مشاركت حداكثري و با برگزاري برنامه هاي مختلف اعم از گزارشات، پرسش و پاسخ، همايش هاي دانشجويي و تبيين شاخص هاي نماينده مطلوب به فعاليت پرداختيم.
دبير جامعه اسلامي تصريح كرد: در واكنش به اختلاس سه هزار ميليارد توماني به ريشه يابي اين مسئله در جلسات مختلف پرداختيم كه تا حدي از اينگونه اتفاقات در آينده جلوگيري شود.
وي با بيان اينكه از كاري كه انجام مي دهيم رضايت كافي نداريم خاطر نشان كرد: فعاليت جامعه اسلامي را ايده آل نمي دانيم و از كاري كه مي كنيم رضايت كافي نداريم اما با توجه به مشكلات عديده كه وجود دارد براي فعاليت هاي انجام شده نمره قبولي قائل هستم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار