دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل قم گفت: عملكرد سياسي انجمن در سال 90 به دليل هماهنگي بين اعضا خوب بود.

اسماعيل فضل زاده دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در مورد عملكرد انجمن اسلامي در سال گذشته اظهار داشت: انجمن اسلامي در سال 90 در موضوعات مختلف همچون شهداي هسته اي ايران، بيانيه هايي را منتشر كرد كه حرف هاي انجمن را در آن ها انتقال داد.

انجمن در خصوص سايت هاي خبري، نشريات، اكران فيلم فعاليت هايي در طول يك سال گذشته داشته است.

وي افزود: بعد از گلايه هاي مقام معظم رهبري در خصوص عدم پوشش ترور شهداي هسته اي كه از جنبش هاي دانشجويي داشتند، انجمن اسلامي قم در زمينه هاي سياسي فعاليت هاي بهتري را عرضه كرد و در اين راستا بحث شهداي هسته اي را در مساجد، دانشگاه ها خوب پوشش داد.

وي در ادامه به نقد از فعاليت هاي فرهنگي انجمن پرداخت و در ادامه افزود: انجمن از لحاظ فرهنگي به دليل عدم هماهنگي بين اعضاي خود نسبت به فعاليت هاي سياسي كه داشته ضعيف تر عمل كرده است در كل در عرصه فعاليت هاي سياسي نمره 17 را به انجمن مي دهند.

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل قم خاطر نشان كرد: جنبش دانشجويي انجمن مستقل زير علم يك جريان خاص سياسي نيست و با استناد به فرمايشات رهبري معيارهايي را براي انتخاب فرد اصلح از بين كانديداها براي خود برگزيده اند و با برگزاري جلسات، مناظرات، همايش ها در تهران و قم و ديگر جاها توانستند به دانشجويان در انتخاب فرد اصلح كمك كنند.

اسماعيل فضل زاده در پايان به برنامه هاي سال 91 انجمن اسلامي دانشجويان مستقل قم اشاره داشت و افزود: همايش گراميداشت شهداي هسته اي در روز هسته اي و همايش گراميداشت روز هنر اسلامي مراسم گراميداشت شهيد آويني در فروردين و ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

همچنين پيگير مقدمات برگزاري همايش عدالت خواهي هستيم اكران پخش فيلم جشنواره عمار و جشنواره فجر از ديگر برنامه هاي انجمن در قم است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار