صندوق بين المللي پول در برنامه جديد کمک بيست و هشت ميليارد يورويي خود به يونان که روز پنجشنبه به تصويب رسيد ، تحقق اصلاحات ساختاري را به منظور تسريع رشد اقتصاد و اشتغال زايي در اين کشور خواستار شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، پل تامسون ، رئيس هيأت نمايندگي صندوق بين المللي پول در يونان اذعان کرد : « با نگاهي به عقب به اين نتيجه مي رسيم که برخي تغييرات انجام شده ، بايد به شيوه اي ديگر صورت مي گرفت.»
وي در گفتگويي که روز يکشنبه در هفته نامه «تو ويما» يونان منتشر شد ، اعلام کرد : « به عنوان نمونه ، تصور مي کنم برنامه سالم سازي اقتصاد يونان بيشتر بر پايه افزايش ماليات است ، در حالي که مي بايست بيشتر بر کاهش هزينه هاي دولتي تاکيد مي شد.»
با اين حال ، وي بر کاهش حقوق ها تأکيد کرد ، زيرا هزينه اي که صرف حقوق مي شود بايد منطبق با بازدهي پايين کشور باشد تا شرايط را براي رقابت فراهم کند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از آتن ، پل تامسون خاطرنشان کرد عدم تطابق حقوق ها با بازدهي کشور علت اصلي نرخ بالاي بيکاري است.
وي بر ضرورت تصويب تدابير اقتصادي جديد در آينده نزديک تأکيد کرد ، تدابيري که براساس آن با کاهش هزينه هاي دولتي ، به ميزان پنج و نيم درصد در هزينه هاي توليد ناخالص ملي صرفه جويي شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار