مدير عامل تيم مس سرچشمه اظهار داشت: براي موفقيت تيم در فصل آينده برنامه هاي مدون و بلندمدتي طراحي كرديم و اميدواريم كه در فصل فوتبالي جديد با قدرت ظاهر شويم.

حسين منصوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: پيش بيني انجام يك بازي سخت در مقابل تيم نفت آبادان را مي كرديم و از آن جايي كه بازي در زمين تيم صنعت نفت برگزار مي شد لذا شرايط براي تيم ما بسيار سخت بود اما با تمام قدرت ظاهر شديم .

وي ادامه داد: بازيكنان تيم بسيار خوب ظاهر شدند و بازي باكيفيت و قابل قبولي را ارائه دادند اما توان و پتانسيل بازيكنان تيم مس سرچشمه بيش از اين نمي باشد و نبايد فراتر از حد ظرفيت بازيكنان انتظار داشت .

منصوري تصريح كرد: علي رغم انجام يك بازي با كيفيت اما در مقابل تيم نفت آبادان با دو گل مغلوب شديم و با وجود عدم نتيجه گيري مطلوب اما از عملكرد همه ي بازيكنان تيم رضايت دارم و معتقد هستم كه بازيكنان با تعصب و غيرت مقابل نفت آبادان صف آرايي كرده اند كه متاسفانه روز خوب ما نبود و روي غافلگيري دو گل دريافت كرديم.

مدير عامل مس سرچشمه ادامه داد: مسئولان تيم نفت آبادان ميزبان بسيار خوبي بودند و شرايط ميزباني را بطور كامل از سوي تيم نفت آبادان رعايت شد و از اين بابت مشكلي در ورزشگاه آبادان نداشتيم.

وي افزود: به مصاف تيم نفت آبادان با مس سرچشمه در شرايط مناسبي برگزار شد و از سوي بازيكنان دو تيم مشكل خاصي را مشاهده نكرديم ضمن اينكه از تيم داوري قضاوت درست و منطقي را شاهد بوديم و اشتباهات داور بازي به نتيجه ي بازي تاثير گذار نبوده است.

منصوري تصريح كرد: با توجه به شكست در مقابل نفت آبادان تا حدود فراواني فصل بعد دسته يك به رقابت مي پردازيم از اينرو مسئولان تيم برنامه هاي مدون و منطقي را براي حضور پر قدرت تيم مس سرچشمه در رقابت ها طرح ريزي كرده اند.

مدير عامل تيم مس سرچشمه افزود: اميدواريم كه اتفاقات خوشايند و قادر فوتبال در فصل جاري براي تيم مس سرچشمه رخ دهد تا تيم در فصل آينده هم در رقابت هاي برتر حاضر باشد البته درصورت سقوط به ليگ يك در رقابت هاي جام آزادگان با قدرت ظاهر مي شويم تا علاوه بر صعود دوباره به ليگ برتري شناخته شويم و سال هاي جديد رابه رقابت با تيم هاي برتر بپردازيم .

منصوري خاطرنشان كرد: طي صحبت ها و مذاكره هايي كه با مسئولان باشگاه انجام داديم قرار شده است در صورت حذف از رقابت هاي ليگ برتر و سقوط به جام آزادگان همچنان به فعاليت خود در باشگاه مس سرچشمه ادامه دهم.

وي افزود: البته در صدد جدايي ام از تيم پايين است اما در صورت قطع همكاري با مسئولان باشگاه به فعاليت فوتبالي و ورزشي خود در ميادين ديگر ادامه مي دهم و از جامعه فوتبال و ورزش جدا نخواهم شد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار