يك كانديداي مجلس نهم از خانه كارگر گفت: عدم كنترل تثبيت پول، سود مديريت در بخش‌هاي دولتي،‌ بحران در بازار سكه و ارز و فساد بزرگ بانكي، مهمترين نقاط ضعف دولت در سال گذشته هستند.

سهيلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تحليل فعاليت قواي سه گانه در سال 90 گفت: مجلس به عنوان قوه مقننه كشور نسبت به سالهاي گذشته پيگيري بيشتري داشت و جايگاه قانوني خود را بيش از پيش تثبيت كرد.

اين عضو خانه كارگر در تحليل و ارزيابي برنامه‌هاي دولت در سالي كه گذشت،‌ اظهار داشت: عدم كنترل تثبيت پول، سود مديريت در بخش‌هاي دولتي،‌ بحران در بازار سكه و ارز و فساد بزرگ بانكي، مهمترين نقاط ضعف دولت در سال گذشته هستند.

وي تصريح كرد: دولت تلاش كرد با هدفمند‌كردن يارانه‌ها، مشكلات اقتصادي مردم را برطرف كند،‌اگرچه در نقاطي به توفيق رسيد اما در شهرهاي بزرگ تاثير چنداني نصيب توسعه اقتصاد نشد.

جلودارزاده تاكيد كرد: اميدوارم سال آينده،‌ سال تحقق وعده‌هاي دولت به مردم باشد و در بخش هاي اقتصاد شاهد توسعه و شكوفايي اقتصاد باشيم.

وي در برآيند فعاليت قوه قضاييه،‌ اظهار داشت قوه قضايه هم در راستاي قانون سعي در حل مشكلات مردم داشت و عملكرد رو به رشد و مثبتي از اين قوه در سال گذشته شاهد بوديم، اما انتظار مردم اين است كه قوه قضاييه براساس برخورد معادلانه،‌ مفاسد اقتصادي كشور را پيگيري كند.

وي كارآفريني و توسعه اشتغال را مهمترين اولويت‌هاي مجلس نهم خواند و تصريح كرد: مردم از اختلاف، تفرقه،‌جدال‌هاي سياسي و ... خسته شده‌اند و انتظار دارند ملجس نهم نقش ويژه‌اي در حل مشكلات اقتصادي آنها داشته باشد،‌ بنابراين تاكيد مي‌كنم كه در مجلس نهم بايد جبهه متحد كار و توليد شكل بگيرد.


اين كانديداي مجلس نهم از خانه كارگر، افزود: توسعه روابط بين المللي و شناساندن چهره واقعي اسلام به مردم از ديگر برنامه‌هايي است كه بايد در مجلس نهم با جديت دنبال شوند.


جلودارزاده خاطرنشان كرد: اگر به مجلس نهم راه پيدا كنم، تلاش مي‌كنم در كميسيون اجتماعي مطالبات مردم را در اين بخش پيگيري كنم./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار