به لطف طرح خدمات درمانی رئیس‌جمهور آمریکا که در مارس 2010 به قانون تبدیل شد ، 20 میلیون آمریکایی از پوشش بیمه‌ای مسئولیت کارفرما محروم می شوند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري گلوبال ریسرچ ؛ دفتر کنگره‌ای بودجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد : به موجب قانون خدمات درمانی آمریکا که در اواسط مارس 2012 توسط "باراک اوباما" به امضا درآمد و قانونی شد ، 20 میلیون آمریکایی از پوشش مسئولیت کارفرما در سال 2019 خارج می‌شوند .

 

این گزارش حاکیست ، دفتر کنگره‌ای بودجه آمریکا در خوشبینانه ترین حالت اعلام کرده است که ۳ الی ۵ میلیون آمریکایی سالانه از سال 2009 تا 2022 پوشش بیمه درمانی کارفرما را از دست می‌دهند.

 

مطالعات جدید  همچنین نشان می‌دهد که طرح خدمات درمانی " اوباما " نه تنها به بهبود وضعیت درمانی مردم آمریکا منجر نمی‌شود بلکه وضعیت خدمات درمانی اکثر آمریکاییها را وخیم‌تر می‌کند و قشر متوسط و روبه پایین جامعه آمریکا بیشترین لطمات را از شرکت‌هایی که پوشش بیمه را حذف می‌کنند .

 

لازم به ذکر است ، بیمه پوشش مسئولیت کارفرما یکی از انواع بیمه است که بیشتر کارفرمایان برای پوشش در قبال خسارت های ناشی ازحوادث هنگام کار که موجب صدمه به کارگران و ادعای خسارت می شود، اخذ می‌کنند./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار