سرمربی فولاداکسین خوزستان گفت: با بازی خوب بازیکنانم، شرمنده آنان در شب عید شدم.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامعباس اسماعیلی امروز در بهبهان پس از شکست فولاداکسین خوزستان(بهبهان) از سپاهان اصفهان، در خصوص این بازی اظهار داشت: سپاهان اصفهان تیم بسیار قدرتمندی بوده که از بازیکنان سرشناس و خوبی نیز بهره می‌برد.

وی افزود: در این بازی ما نیز با تمام توان بازی کردیم و با وجودی که پنج نفر باز بازیکنان ما مصدوم بودند، بچه‌های درون زمین به خوبی ظاهر شده و تمام تاکتیک‌های گفته شده به آنها را در زمین اجرا کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: ما برنامه ویژه‌ای برای این بازی داشتیم و حتی با کنترل نفر به نفر ملی‌پوشان سپاهان از جمله الله‌کرم استیکی، بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم، اما در نیمه دوم به دلیل کمبود بازیکن، تیم خسته شده و دیگر توان لازم را نداشت.

وی ادامه داد: با این وجود اختلاف به چهار گل رسید و در نهایت با وجود بازی بسیار خوب تیم ما، مسابقه را 30 بر 26 واگذار کرده و شرمنده هواداران خوب بهبهان شدیم.

سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در ادامه در خصوص داوری نیز عنوان کرد: قضاوت داوری بسیار بد بود و متاسفانه سپاهان کمال استفاده از داور را کرد به گونه‌ای که در برخی صحنه‌ها، رانینگ بازیکنان آنها را نگرفت، توپ اوت شده را ادامه بازی اعلام کرد، به راحتی از خطای غیرورزشی آنها گذشت، پنالتی اشتباه برایشان گرفت و حتی گل‌های ما را به خطای 9 متر تبدیل می‌کرد.

وی همچنین به وضعیت مالی تیم خود اشاره کرد و گفت: شرمنده بازیکنان شدیم و در شب عید نیز نتوانستیم پولی به آنها دهیم و در این شرایط مسئولان نیز پاسخگوی ما نیستند.

اسماعیلی متذکر شد: به ناچار سرپرست تیم از حساب شخصی خود ۵ میلیون تومان به بازیکنان غیربومی تیم داد تا بیشتر شرمنده نشویم.

سرمربی فولاداکسین در پایان در خصوص برنامه نیم فصل خود اذعان داشت: تیم تا روز هشتم فروردین استراحت کرده و پس از آن تمرینات از سر گرفته شده و ما نیز به دنبال جذب یک بازیکن جوان هستیم که در صورت رضایت طرفین، وضعیت تیم بهتر خواهد شد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.