مدير كل فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) اعلام كرد: براي سال جديد آشيانه هواپيمايي ماهان و هما در فرودگاه امام تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ دهقان در حاشيه مراسم بازديد خبرنگاران از طرح توسعه فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) گفت: توسعه ساختمان‌هاي فاز 1 فرودگاه،‌ ساختمان دادگستري و نيروي انتظامي و تكميل آنها در فروردين ماه از جمله‌كارهايي است كه براي سال جديد به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي ادامه داد: آشيانه هواپيمايي ماهان و هما براي سال جديد تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد و همچنين پاركينگ‌هاي هواپيما در حال ساخت و توسعه است.

دهقان تصريح كرد: در حوزه سرمايه‌گذاري براي توسعه فرودگاه امام مذاكراتي با سرمايه‌گذاران مختلف انجام شده كه در حال نهايي شدن است.

مدير كل فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) با اشاره به ترمينال زيارتي در اين فرودگاه گفت: اميدواريم در سال92 اين ترمينال به بهره‌برداري برسد و براي شهر فرودگاهي نيز مذاكراتي با سرمايه‌گذاران انجام شده كه بايد كار كارشناسي براي آنها صورت گيرد.

دهقان خاطرنشان كرد: در خصوص تاخيرات پروازي جلساتي متعدد با مسئولان فرودگاه داشتيم تا بتوانيم با هماهنگي يكديگر علت تأخيرات را بررسي و ميزان تأخيرات را براي سال آتي كاهش دهيم./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار