حذف اكران چرخشي فيلم ها به عنوان سياستي جديد به ويژه ايام نوروز ثبت قرارداد ميان سينماگران و دفاتر پخش را كم رنگ مي‌كند و دود اين سياست هاي جديد به چشم تمامي اهالي سينما مي‌رود.

سيد حسين احمدي مدير سينما زندگي به خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سينمادارن در كنار سينماگران هم اكنون براي تامين خود به لحاظ اقتصادي با مشكل مواجه هستند و اين كمبودها در بحث پرداخت هزينه هاي جانبي مانند پرداخت قبوض آب برق و و غيره ديده مي شود.

وي افزود: با رونق اكران فيلم ها نياز اقتصادي فيلمسازان و سينماگران برطرف خواهد شد.

مدير سينما زندگي تصريح كرد: برنامه ها و سياست هايي در حوزه مديريت سينما به ويژه در بخش اكران شكل مي‌‌گيرد كه دود آن به چشم اهالي سينما مي‌رود.

احمدي اضافه كرد: حذف اكران چرخشي فيلم ها جزء اين برنامه ها است و لطمات جانبي آن به عنوان گريبان سينما دارد و فيلمساز را خواهد گرفت.

مدير سينما زندگي با اشاره به عواقب حذف اكران چرخشي گفت: با حذف نمايش چرخشي و تك سانس فيلم ها در سينماهاي كشور ديگر سينماگران رغبتي به بستن قرارداد با سينماها و دفاتر پخش فيلم نخواهند داشت.

احمدي بيان كرد: فيلم ها را بايد به لحاظ برخورداري از ظرفيت ها و فاكتورهاي خاص در حوزه اكران تقسيم بندي كرد اين موضوع به ساختار كمي و كيفي فيلم ها بر مي‌گردد.

مدير سينما زندگي تاكيد كرد: برخي از فيلم ها ظرفيت نمايش در چند سالن را ندارند و به همين دليل تعداد زيادي از سينماها خالي مي‌شوند.

احمدي گفت: حذف اكران چرخشي به ويژه در ايام نوروز به افزايش هزينه هاي سينماداران منجر مي شود.

مدير سينما زندگي تصريح كرد: با اعمال چنين اقداماتي ديگر در صحنه سينما شاهد ثبت قراردادهاي گسترده ميان سينماگر، سينمادار و دفاتر پخش فيلم نخواهيم بود.

مدير سينما زندگي اضافه كرد: مديران سينما بايد در چارچوب مديريت خود طرحهايي را به مرحله اجرا بگذارند كه به فروش فيلم ها ختم مي‌شود./ي

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار