نماینده جامعه هتل‌داران آذربایجان غربی گفت: تعرفه هتل‌ها و مراکز اقامتی آذربایجان غربی در ایام نوروز تا 15 درصد کاهش می‌یابد.‌

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، محمدرضا صابونچی‌ذولفقاری در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت:‌ امسال نیز مانند سال‌های گذشته به منظور استقبال شایسته از مسافران و فراهم کردن امکانات اقامتی مناسب از 25 اسفند ماه تعرفه‌های اسکان در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان با 15 درصد کاهش اعمال می‌شود.

وی افزود: از ششم اسفند ماه سال جاری نمایندگان جامعه هتل‌داران آذربایجان غربی از امکانات رفاهی و خدماتی تمام واحدهای اقامتی و هتل‌ها بازدید می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه هم در این جلسه اظهار داشت: برای برقراری امنیت در جاده‌ها و جلوگیری از بروز حوادث غیرمترقبه در طول تعطیلات نوروزی ایستگاه‌های سیِار، دستگاه‌های آتش‌نشانی و خودروهای امداد و نجات در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی مستقر می‌شود.

حسین ستارپور ادامه داد: در صورت عدم دسترسی مسافران به این ستاد از طریق فعال کردن بلوتوث‌های خود می‌توانند به راحتی به اطلاعات مورد نظر دست یافته و در زمینه یافتن نقاط دیدنی و گردشگری شهر دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه 31 مدرسه شهر ارومیه و 50 مدرسه در شهرستان‌ها به صورت مجهز آماده پذیرای مسافران فرهنگی هستند، افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با نصب بنرهایی در سطح شهر و ورودی‌های شهر اطلاعات لازم را در زمینه آدرس هتل‌ها، راهنمای شهری، سامانه 137، شماره تلفن ستاد به منظور پاسخگویی به سؤالات مسافران به اطلاع هموطنان و مسافران خارجی می‌رساند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما در آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تعداد پروازهای ارومیه به 25 پرواز افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در این طرح که تا 25 فروردین سال 91 ادامه داشته که تعداد پروازهای هفتگی شرکت هما به 17 پرواز و پروازهای شرکت هواپیمایی آتا نیز به هشت پرواز در هفته افزایش می‌یابد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.