گالری فروشگاه مرکزی شهرکتاب منتخبی از عکس‌های «فخرالدین فخرالدینی» را از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین در گالری خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فروشگاه مرکزی شهر کتاب که پیش از این میزبان آثار هنرمندان بزرگی چون منوچهر معتبر، ابراهیم حقیقی، یعقوب امدادیان و زنده یاد ایرج زند بوده است؛ اکنون منتخبی از عکس‌های «فخرالدین فخرالدینی» را از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین در گالری خود به نمایش گذاشته است. فخرالدینی از پیشگامان عکاسی پرتره در ایران است. وی در کودکی به نقاشی علاقه‌مند شد و هنوز نقاشی را ادامه می‌دهد. از ۱۸ سالگی عکاسی را در کنار پدرش که عکاس بود شروع کرد و عکاسی پرتره را نزد او آموخت. وی پس از گذراندن تجربه‌های محدودی در ایران، به آمریکا و آلمان سفر و در زمینه شخصیت‌گرایی در عکاسی پرتره کار کرد. برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در آمریکا و ایران از جمله فعالیت‌های وی در این عرصه است. فخرالدینی همچنین کتابی از عکس‌های پرتره خود را در تابستان ۱۳۸۳منتشر کرد.

پرتره‌های این هنرمند در دو نوبت ۱۵ روزه در گالری فروشگاه مرکزی شهرکتاب، واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از خیابان شهید مطهری، شماره ۷۴۳ به نمایش گذاشته می‌شوند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار