سريال انيمشني "تاريخ از اين ور" با هدف علاقه مندسازي كودكان به قصه هاي تاريخي از سوي مركز انيمشن حوزه هنري توليد مي‌شود.

سيد مسعود صفوي رئيس مركز انيميشن حوزه هنري در گفتگو با

خبرنگار حوزه انيميشن باشگاه خبرنگاران

در خصوص سريال انيميشني "تاريخ از اين ور" يكي از كارهاي در دست توليد برنامه اين مركز براي سال 91 گفت: به دليل عدم روايت هاي شيرين از قصه هاي تاريخي در كتاب هاي درسي، بسياري از دانش آموزان علاقه اي به مطالعه متون تاريخي از خودشان نمي‌دهند و به همين دليل ما در مركز انيميشن حوزه هنري تصميم گرفتيم قصه هاي تاريخ هزار ساله‌ي ايران را به نحوه‌ي شيرين و با ساخت انيميشن به كودكان و نوجوانان ارائه بدهيم.

صفوي ادامه داد: پيش توليد اين سريال از 1 سال پيش آغاز شده و هم اكنون نيز 80 درصد از تحقيقات 50 درصد از نگارش فيلمنامه و 50 درصد از پيش توليد آن انجام شده است.

رئيس مركز انيميشن حوزه هنري ادامه داد: سريال "تاريخ از اين ور" در 90 قسمت 20 دقيقه اي توليد مي‌شود كه تاكنون 10 قسمت از ‌آن ساخته شده است و پيش بيني مي‌كنيم كه تا اواخر سال 91 نيز توليد آن به پايان برسد.

صفوي در خصوص فيلم سازنده‌ي اين انيميشن گفت: اصغر صفار كارگردان، احمد عربلو سرپرست تحقيق و نويسندگان و ميثم زيدي نيز كار طراحي شخصيت را در انيميشن "تاريخ از اين ور" برعهده داشته است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار