وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال91 در خوزستان برنامه‌های مهم فرهنگی اجرا خواهد شد و در این باره برنامه‌ریزی زیادی شده است.

به گزارش

گروه استانهاي

باشگاه خبرنگاران، سید محمد حسینی ديروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های فرهنگی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: ما استان خوزستان را در مقایسه با سایر استان‌ها موفق می‌دانیم، در این استان پروژه های خوبی در دست اجرا است و به خصوص در سال 91 که برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی مهمی برای استان برنامه ریزی شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر جایگاه هنر در توسعه جامعه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به هنر و هنرمندان و برنامه های قرآنی اهمیت می‌دهند و این مهم نشان‌دهنده توجه ایشان به امر هنر و هنرمند است که در امر توسعه جامعه می‌توانند مؤثر باشند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران کارهای فرهنگی در سطح شهرستان اندیمشک گفت: اندیمشک شهر رشادت و ایثار است و ما مرهون پایمردی عزیزانی هستیم که در این خطه جان فشانی کردند و باید در قالب فرهنگ و هنر جایگاه آنان را ارج بگذاریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگره ادبی سراسری ملک ملکوت با موضوع نکوداشت دوکوهه را از جمله کارهای مثبت طی روزهای اخیر در شهرستان اندیمشک عنوان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز کشور و انقلاب ما ماهیت فرهنگی بودن آن است و در این زمینه کارهای با ارزشی در کشورمان انجام شده و می‌بینیم که کشورمان در بحث کارهای فرهنگی در مقایسه با سایر جوامع بسیار موفق است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کارهای انجام گرفته در استان خوزستان نیز کارهای بزرگ و ارزشمندی است که جای قدردانی دارد.

پروژه خانه هنر شهرستان اندیمشک در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.