رئيس پليس فتا تهران بزرگ گفت: با دريافت پرونده اي مبني بر اينكه فرد يا افراد ناشناس با جعل حساب در يكي از بانكها اقدام به انتقال مبلغي بيش از 15 ميليارد ريال كرده اند.

به گزارش

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

، كارشناسان و متخصصان تحقيقات خود را آغاز و مشخص شد افرادي با نفوذ به سيستم يكي از بانكها اقدام ساخت حسابهاي جعلي كرده اند كه پس از دريافت مبالغي از قربانيان اقدام به تهيه و خريد دلار از صرافي ها مي كرده اند در خلال تحقيقات به عمل آمده مشخص شد قربانيان بيش از 36 نفر و مبلغ سرقت رفته از آنها بيش از 15 ميليارد ريال بوده است.

با توجه به اهميت پرونده كارشناس اين پليس پس از بررسي هاي فني و تخصصي محل اختفاي مجرمان را در شهر اصفهان پيدا كرده و دستگير كردند مجرم با مشاهده دلايل بدست آمده به ناچار به جرم خود اعتراف كردند در اين رابطه به كاربران هشدار مي شود در فضاي مجازي هوشيار باشيد افرادي را كه نمي شناسيد و از محل سكونت آنها اطلاعي نداريد مبلغي را از طريق اينترنتي براي آنها واريز ننمايند و به آن دسته از افراد و گروه هايي كه با فريب اقدام به سرقت حسابهاي اينترنتي مي كنند.

پليس با فعاليتهاي شبانه روزي خود در صدد پايش اطلاعات در فضاي مجاي اجازه حضور و سوء استفاده به آنها را نداده و در صورت ارتكاب جرم پليس فتا با آنها برخوردي قاطع و قانوني خواهد داشت./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار