كارگردان فيلم سينمايي "روزهاي زندگي" به اهميت محتوايي فيلم هايي سينمايي اشاره كرد و اظهار داشت: فيلم هاي سينمايي ما به لحاظ محتوا نياز جامعه را برآورده نكرده فقط و به طرح موضوع بسنده كرد.

پرويز شيخ طادي كارگردان سينما در گفتگو با

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: متاسفانه فيلم هاي سينمايي توليد شده در سال 90 به لحاظ محتوا نيازهاي جامعه را برآورده نكرد و فيلم ها به طرح موضوع بسنده كردند.

وي گفت: سال 90 بيشتر، سال ساختار و كارگرداني بود، اما من معقتدم بايد فيلم ها به لحاظ موضوع و مفهوم به گونه اي باشد كه براي جامعه مفيد تر و از شكل عكاسي و طرح موضوع خارج شود.

كارگردان فيلم سينمايي "شكارچي شنبه" به اهميت ساختار و محتواي يك فيلم سينمايي اشاره كرد و اظهار داشت: وقتي يك فيلم ساخته مي شود بايد به لحاظ محتوا بسيار غني باشد و طيف وسيعي از مخاطبان را دربرگيرد و درحاليكه امروز فقط فيلم هاي ما به طرح موضوع بسنده مي كنند.

كارگردان فيلم سينمايي "روزهاي زندگي" به آسيب شناسي موضوعات مهم سينمايي در سال جديد اشاره كرد و گفت: بايد موضوعات و مسائل مهم جامعه سينما در سال جديد آسيب شناسي شود، ساختار فيلم ها و دستمزد بالاي بازيگران سينما، كيفيت آثار موضوعاتي نيست كه از كنار آن بي تفاوتي بگذريم.

يادآور مي شود، اين كارگردان با فيلم سينمايي "روزهايي زندگي" در سي امين جشنواره فيلم فجر شركت كرد و توانست جوايز متعددي را كسب كند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار