معاون اول رييس جمهور با بيان اينکه دولت و شهرداريها از يک خانواده و هر دو به دنبال خدمت‌رساني به مردم هستند گفت: دولت و شهرداريهاي کشور بايد با تعامل سازنده و افزايش سطح هماهنگي‌ها، گام‌هاي موثري در جهت خدمت به مردم و عمران شهرها بردارند.

 

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ محمدرضا رحيمي شامگاه (سه شنبه) در جلسه کارگروه شهرداران کلان‌شهرها، با تاکيد بر اينکه رضايت مردم و مصالح کشور بايد در اولويت امور قرار گيرد، بر ضرورت پرهيز از مسائل حاشيه‌اي و اختلاف نظرها تاکيد کرد.

 

معاون اول رييس جمهور در ادامه جايگاه شهرداران کشور را در اداره و مديريت کشور با اهميت و موثر دانست و خاطرنشان کرد: افزايش همدلي و ارتباط ميان دولت و شهرداريهاي کشور مي تواند در برداشتن گام‌هاي موثر در جهت خدمت به مردم بسيار موثر و مفيد باشد.

 

رحيمي با تاکيد بر لزوم افزايش تعداد جلسات کارگروه شهرداران کلان‌شهرها، خواستار برگزاري بيشتر جلسات اين کارگروه در طول سال شد و افزود: اميدواريم با همکاري بيش از پيش دولت و شهرداريها حرکتي جديد در زيباسازي و تغيير چهره شهرهاي کشور ايجاد شود.

 

در اين جلسه مشکلات و دغدغه‌هاي کلان‌شهرها مطرح و پيشنهادات و ديدگاه‌هاي شهرداران کلان‌شهرهاي کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار