به دنبال چهارمين دور سفرهاي استاني رئيس جمهوري و هيئت دولت به استان ايلام شصت و هفتمين ستاد رسيدگي به شكايات مردمي حوزه وزارت راه و شهرسازي در اين استان تشكيل شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان ايلام، 150 نفر از كاركنان و مديران ادارات زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان با تدارك تجهيزات به شكايات و درخواستهاي مردم پاسخ دادند.
 

احمد مجيدي معاون امور دولت و مديريت بحران وزارت راه و شهرسازي به عنوان نماينده ويژه وزير راه و شهرسازي به سفرهاي استاني ضمن بررسي فضاها و امكانات تدارك ديده شده در اين ستاد و با حضور در جلسه هماهنگي و توجيهي ستاد به موضوع تشكيل اين ستادها اشاره كرد.


وي احترام به ارباب رجوع را وظيفه اصلي كاركنان دولت دانست و ضمن بيان احاديثي در خصوص رسيدگي به كار مردم اظهار داشت: انشاءالله اين سفرها و رسيدگي به كار مردم باقيات الصالحاتي براي آخرت همه ما باشد.


مهندس مجيدي هدف از سفرهاي استاني را آشنايي نزديك با مسائل و مشكلات و ارتباط بهتر با مردم عنوان كرد و افزود: از اين طريق تصميم گيري و برنامه ريزي براي رفع مشكلات مردم ، بهتر ، مطلوبتر و راحت تر مي شود.


معاون امور دولت و مديريت بحران وزارت راه و شهرسازي هدف ديگر از اين سفر ها را پيگيري پروژه هاي مصوب دوره هاي گذشته دانست و تصريح كرد: در اين سفرها سعي مي شود براي پروژه هايي كه احيانا" اجرايي نشده اند راهكاري پيدا شود.


وي توضيح داد:‌ خوشبختانه پروژه هاي مصوب استان ايلام طي سفرهاي رياست جمهوري در حوزه راه و ترابري يا به اتمام رسيده و تكميل شده و يا اجرايي شده اند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.