رئیس کل دادگستری استان گلستان بر فعالیت هدفمند هیئت های بازرسی در استان تاکید کرد .

به گزارش

گروه استانهای

باشگاه خبرنگاران، احمد فاضلیان در نشست معاونین قضایی و داد ستان مرکز استان گفت : باید هیئت های بازرسی در سرکشی های خود از شعب ، دقت بیشتری به خرج دهند تا آسیب ها شناسایی شود.

وی افزود : برای سال اینده باید به نحوی برنامه این بازرسی ها تدوین شود تا شاهد کیفی نگری در پرونده ها باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر تسریع در روند برنامه اجرایی سال 91 از برنامه ریزان دستگاه قضایی استان خواست: در تدوین برنامه اجرایی، حوزه های پیشگیری، اتقان آرا و ارتقای کمی و کیفی شاخص های قضایی به صورت جدی تر دنبال شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود : امسال برای تدوین این برنامه از ظرفیت موجود در همه حوزه های قضایی بهره بردیم تا شاهد یک برنامه اجرایی قوی و مدون برای اجرا در رسال 91 داشته باشیم.

فاضلیان تصریح کرد : باید برای تدوین برنامه های اجرایی در بخش ارتقای سلامت اداری نگاه ما صرفا معطوف به بیرون از سازمان نیست.

وی با بیان این که باید به درون سازمان نگاه ویژه ای داشته باشیم افزود : باید برنامه ها به نحوی تنظیم شود از خسارت به درون سازمان هم جلوگیری کنیم.

وی از مدیران خواست برای نهادینه شدن اصول فرهنگی و دینی در بین کارکنان خود همیشه الگو و پیشتاز باشند تا کارکنان نیز ترغیب شوند.

فاضلیان با بیان این که دستگاه قضایی استان از کمبود کادر قضایی رنج می برد افزود : تدوین برنامه اجرایی و حرکت در مسیر آن، می تواند بخشی از فشار بر دستگاه قضایی استان را تعدیل کند.

وی در ادامه از روسای حوزه های قضایی استان خواست حداکثر تا 20 فرودین سال 91 برنامه های پیثشنهادی خود را برای برر سی و تدوین بر نامه اجرایی ارسال کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: از نیمه اردیبهشت سال آیند ه برنامه اجرایی آماده ابلاغ به حوزه های قضایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.