نشست خبري استاندار اصفهان با حاشيه هاي جالبي همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، نشست خبري استاندار اصفهان با حاشيه هاي جالبي همراه بود.
 

*جابه جايي خبرنگاران از يك سالن گرم به يك سالن سرد

خبرنگاران كه همگي براي نشست خبري استاندار اصفهان از نيم ساعت قبل در مكان مورد نظر حاضر شده بودند بعد از قرار گرفتن بر روي صندل ها و تنظيم دوربين و لوگوي شبكه خود دوباره توسط مسئولين برنامه به سالن ديگري منتقل شدند.

*‌نصب بنر نشست خبري آقاي استاندار چند دقيقه قبل از شروع سخنراني

بنر نشست خبري آقاي استاندار فقط چند دقيقه قبل از شروع سخنراني نصب شد و صداي گوش خراش چسب و نصب بنر تقريبا اعصابي براي خبرنگاران باقي نگذاشته بود.

* تاخير 34 دقيقه اي آقاي استاندار

نشست خبري كه قرار بود ساعت 10 صبح شروع شود با 34 دقيقه تاخير آقاي استاندار بالاخره راس ساعت 10:34 دقيقه شروع شد.

* خاموش شدن چراغ هاي سالن در هنگام سخنراني آقاي استاندار

چراغ هاي سالن كنفرانس توسط عكاس يكي از خبرگزاري ها كه البته بدور از هر گونه غرضي توسط آرنج او خاموش و روشن شد.

* جدا شدن لوگوي شبكه الجزيره از پايه خود

لوگوي شبكه الجزيره كه در مقابل آقاي استاندار گذاشته شده بود در هنگام سخنراني وي از پايه خود جدا شد و موجب خنده آقاي استاندار شد.

* خاطره آقاي استاندار از سفر يك خبرنگار روماني به اصفهان


خبرنگار روماني : شربت گلابي را در اصفهان نوشيدم كه نه بوي خون مي داد ونه بوي اضطراب


آقاي استاندار گفت: تابستان گذشته خانمي از راديو تلويزيون روماني به اصفهان آمده بود او مي گفت كه چند ماه است براي آمدن به اصفهان برنامه ريزي كرده است اما رئيس راديو تلويزيون روماني به او گفته بود اين ماموريت زنانه نيست و ايران خطرناك است اين خبرنگار در ده روزي كه در اصفهان بود بعد از بازگشت به كشورش كتابي را با تيراژ چند هزار صفحه اي به چاپ رساند و از زيبايي هاي معنوي استان اصفهان تعريف كرد او كتاب خود را اين چنين آغاز كرده است شربت گلابي را در اصفهاني را نوشيدم كه نه بوي خون مي داد ونه بوي اضطراب.

* تشكر آقاي استاندار از خبرنگار روزنامه ملت ما به خاطر سوال خوبي كه مطرح كرد

خبرنگار روزنامه ملت ما سوالي را مبني بر اينكه چه تمهيداتي را براي اينكه صنايع دستي چيني به عنوان صنايع دستي اصفهان به مردم فروخته نشود انديشيده ايد،‌اين سوال تشكر آقاي استاندار را در پي داشت و او گفت از سوال خوب و به موقع شما متشكرم.

* سفره خانه صفويه استان اصفهان به رقابت KFC  و McDonald's  مي رود

سفره خانه سنتي صفويه كه طبق گفته آقاي استاندار به تازگي در اصفهان به بهره برداري رسيه قرار است با يك لوگوي مشخص به معروفيت جهاني برسد.

*دبير كل سازمان wto به صفا و صميميت خانواده هاي اصفهاني توجه كرده است

آقاي استاندار گفت: در صحبت هايي كه با دبير كل سازمان WTO  داشتم از وي پرسيدم چه چيزي از اصفهان براي شما بسيار قابل توجه بود او جمع شدن خانواده هاي اصفهاني و صرف نهار توسط آنان در پارك ها و مناطق توريستي را نكته قابل توجه اصفهان دانست.

* اعتراض محترمانه خبرنگار خبرگزاري نسيم به طولاني شدن پاسخ هاي آقاي استاندار به سوالات خبرنگاران

خبرنگار خبرگزاري نسيم قبل از اينكه سوال خود را از استاندار اصفهان بپرسد از وي خواهش كرد تا پاسخ ها را كوتاه تر بدهدتا همه خبرنگاران بتوانند سوالات خود را مطرح كنند البته آقاي استاندار در پايان نشست خبري خود گفت: من پاسخ هاي طولاني و كاملي دادم تا جاي سوالي براي خبرنگاران باقي نماند.

*افرادي كه از مسولين اصفهاني هديه مي گيرند ديگر منتظر سكه و پول نباشند

استاندار اصفهان گفت:‌مسئولين اصفهاني موظف شده اند كه اگر قرار است هدايايي را به افرادي براساس مناسبت هاي مختلف پرداخت كنند بايد به جاي سكه و پول صنايع دستي اصفهان را هديه بدهند.

* اعتراض كشاورزان اصفهاني به كم آبي با راهي كردن تراكتورهاي خود به سمت اصفهان

استاندار اصفهان گفت: روز پنجم و ششم فروردين در مناطق شرقي اصفهان با اعتراض كشاورزن مواجه شديم و آنان از نرسيدن آب به زمين هاي خود گله داشته اند به گونه اي كه تراكتورها از شرق اصفهان به سمت شهر اصفهان حركت كردند تا به اصفهان برسند و نهايتا با مذاكراتي كه انجام شد و پرداخت خسارت به آنان رضايت اين كشاورزان كسب شد./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار