با استقرار قضات کشیک در دادسراها ؛دستگاه قضایی عرصه را بر متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی د ر تعطیلات نوروز تنگ می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛رئیس دستگاه قضای استان گلستان با اعلام این خبر گفت : در هماهنگی با دادستان های سراسر استان ، با ارسال نامه هایی ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان را ملزم به افزایش گشت های بازرسی برای حفظ و صیانت از عرصه های ملی و منابع طبیعی استان کرده ایم.

احمد فاضلیان با بیان این که برخی افراد با استفاده از فرصت تعطیلات ایام نوروز ، اقدام به ساخت و ساز و تعرض به اراضی ملی و طبیعی می کنند ، افزود : در این ایام دادستان ها و قضات کشیک در دادسراهای استان آماده اند در صورت مشاهده موارد اینچنین برای متجاوزان پرونده تشکیل دهند.

وی با بیان این که 80 درصد زمین های استان را اراضی ملی و منابع طبیعی تشکیل می دهند تاکید کرد : دستگاه قضایی استان در این ایام هرگونه فرصتی را از متجاوزین سلب می کند.

فاضلیان از مردم خواست : در صورت مشاهده هرگونه تعرض و ساخت و ساز در زمین های جنگلی و مرتعی در این ایام به دادسراهای سراسر استان اطلاع دهند.

وی در ادامه سخنان خود از لغو مرخصی سارقان و مجرمان خطرناک خبر داد و گفت : برای حفظ امنیت و آسودگی خیال مردم در تعطلات نوروز امسال ، این افراد حق رفتن به مرخصی را ندارند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال از تشدید مجازات فروشندگان و توزیع کنندگان مواد منفجره خبر داد و گفت : متخلفان به 6 ماه تا 2 سال حبس محکوم خواهند شد.

به گفته وی نوروز امسال ، 72 قاضی در دادسرا ها ، واحد های اجرای احکام و شورای حل اختلاف آماده رسیدگی به شکایات و دادخواست های مردم هستند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.