كارشناس مسائل داوري اظهار داشت: البرز حاجي‌پور و مظفري‌زاده در قضاوت‌هاي هفته 27 خود عملكردي قابل قبول و مناسبي ارائه دادند.

هوشنگ نصيرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: البرز حاجي‌پور قاضي ديدار پرسپوليس مس ‌كرمان روز گذشته پس از مدت‌ها دوري از قضاوت در يك مسابقه پخش زنده حاضر شد و آمادگي بدني خود را با نزديك بودن به اتفاقات و خطاهاي رخ داده نشان داد. در نيمه اول صحنه‌هاي زيادي را محوطه جريمه هر دو تيم شاهد بوديم و خوشبختانه با توجه به آمادگي جسماني كه در نزد داور ديدار وجود داشت در بيشتر صحنه‌ها بدرستي قضاوت كرد و در تشخيص پنالتي براي سرخ‌پوشان پايتخت نيز تصميم درست و منطقي را از وي شاهد بوديم و در كل مي‌توانيم قضاوت داور وسط را مثبت ارزيابي كنيم برخلاف حاجي‌پور خانبازي كمك داور اول اشتباهاتي در نيمه اول رخ داد وي در چند صحنه عملكردي مناسب ارائه نداد و به خصوص در آفسايد اعلام كردن گل سرخ‌پوشان نيز درست عمل نكرد و با وجود اينكه كاظميان مهاجم تيم پرسپوليس در شرايط آفسايد گل تساوي بخش تيمش را بسر رساند اما وي خطاي كاظميان را اعلام نكرد و گل سرخ‌پوشان را سالم دانست.

در نيمه دوم علي‌رغم‌اينكه اتفاقات خاص و مهمي را در محوطه جريمه هردو تيم شاهد نبوديم اما علاوه‌بر قضاوت صحيح و كم اشتباه داور وسط خانبازي كمك داور اول نيز اشتباهات نيمه اول خود را تكرار نكرد و ا زاينرو مي‌توانيم در نيمه دوم عملكرد خانبازي را نيز مثبت ارزيابي كنيم. و از دويدن مناسب حاجي‌پور و نزديكي وي به بيستر صحنه‌هاي بازي را يكي از نكات مثبت و مهم قضاوت اين ديدار بيان كرد.

قضاوت بازي تراكتور-سپاهان برعهده سعيد مظفري‌زاده بوده و هوشنگ نصيرزاده در خصوص عملكرد وي اظهار داشت: سعيد مظفري‌زاده در مهمترين و تاثيرگذارترين صحنه بازي تصميمي درست و منطقي اتخاذ كرده است وي كه در هنگامي كه لوپز بازيكن تيم تراكتورسازي در محوطه جريمه تيم سپاهان توسط بازيكن زردپوش پشت‌پا مي‌خورد و سرنگون مي‌شود بدرستي در سوت خود به نشانه اعلام پنالتي براي تيم تراكتورسزاي مي‌دمد و از اين بابت تشخيص مظفري‌زاده درست بوده است و در بقيه صحنه‌هاي بازي نيز در كل مظفري‌زاده صحيح عمل كرد و بسيار كم اشتباه ظاهر شد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: در كل مظفري‌زاده و حاجي‌پور روز خوبي در امر قضاوت داشتند و اشتباهات آنها در نتيجه بازي تاثيرگذار نبوده است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار