با توجه به حجم ترافيك سطح شهر تهران در روزهاي پاياني سال، به ويژه خيابان‌هاي منتهي به ايستگاه راه‌آهن، مسافران بايد از قبل براي رسيدن به موقع به قطار برنامه‌ريزي كنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومي شركت قطارهاي مسافري رجاء اعلام كرد: به علت ترافيك بيش از حد سفر در ايام پاياني سال، امكان اعزام مسافران جا مانده با قطارهاي بعدي وجود ندارد و مسافران بايد جهت انجام امور كنترل بليت و بازرسي اثاثيه، يك ساعت قبل از حركت در ايستگاه راه‌آهن حضور داشته باشند.

همچنين مسافران بايد در طول سفر با قطار، شناسنامه يا كارت شناسايي معتبر همراه داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران اين شركت، آن را ارائه دهند.

بنابراين گزارش؛ مسافران گرامي در صورت مفقود شدن بليت، مطابق آيين نامه مربوطه و به شرط حضور به موقع در ايستگاه مراتب را به باجه خدمات مسافران واقع در طبقه دوم ايستگاه راه آهن تهران اعلام تا برابر مقررات بليت المثني صادر شود.

براساس اين گزارش؛ كليه مسافران قطارهاي مسافري بدون محدوديت سني از بدو ورود به ايستگاه مبدأ تا رسيدن به ايستگاه مقصد در برابر حوادث تحت پوشش بيمه هستند.

لازم به ذكر است؛ برنامه نوروزي قطارهاي مسافري در سال جاري از 24 اسفند ماه آغاز و در 15 فروردين 1391 خاتمه مي‌يابد و بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده در طي اين مدت حدود 2 ميليون مسافر با قطار در سراسر كشور جابه‌جا مي‌شوند.

مسافران قطارهاي نوروزي براي دريافت هرگونه اطلاعات و ارائه انتقاد، پيشنهاد يا شكايت مي‌توانند با شماره تلفن 1539 سامانه اطلاع رساني و ارتباط با مشتري به صورت شبانه‌روزي تماس حاصل يا به شماره 3000139 پيامك ارسال كرده و همچنين به سايت اينترنتي اين شركت به نشاني www.raja.ir  مراجعه كنند./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار