حسين چرخابي در خصوص ارزيابي اش از برد تيم فوتبال تراكتورسازي مقابل سپاهان اصفهان در هفته بيست و هفتم ليگ يازدهم گفت: بازي خوبي از هر دو تيم به خاطر شرايط جوي نامناسب شاهد نبوديم تيم فوتبال تراكتورسازي از موقعيت هايش بهتر استفاده كرد و توانست بازي را ببرد.

حسين چرخابي پيشكسوت تيم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: كرانچار سرمربي سپاهان مانند بازيهاي قبل از محرم نويدكيا در دقايق ابتدايي بازي استفاده نكرد و تاكتيك سپاهان بدون نويدكيا نفوذ از كناره هاي زمين بود كه مهاجمان اين تيم چند موقعيت گلزني را به راحتي از دست دادند.
وي در ادامه اظهار داشت: سپاهان بعد از دريافت گل، از طريق پاس هاي عميق نويدكيا كه پاشنه آشيل تراكتور سازي بود دو موقعيت عالي در محوطه جريمه تبريزي ها به دست آوردند كه با بي دقتي مهاجمان به هدر رفت.
چرخابي در ادامه اظهار داشت: تيم فوتبال سپاهان با اين باخت جدول ليگ را به هم ريخت شرايط براي اين تيم در مابقي بازيها سخت شد و يك مثلث قهرماني ليگ بين سه تيم سپاهان اصفهان، تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران به وجود آمد، بازيهاي تيم هاي بالا و پايين جدول در 7 بازي مانده به آخر ليگ جذاب و ديدني خواهد شد.
وي درپايان خاطرنشان كرد: دو تيم فوتبال سپاهان اصفهان و تراكتورسازي يك بازي سرد و بي روح را ارائه دادند و انتظار تماشاگران از دو تيم قدرتمند ليگ بازدهم بيشتر از اينها بود.
گفتني است، تيم فوتبال سپاهان دريك بازي حساس نتوانست سه امتياز مقابل تراكتورسازي را به دست آورد اما همچنان با يك بازي بيشتر از استقلال صدرجدول را از آن خود كرده است./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار