معاون سياسي سپاه پاسداران گفت: جهانيان اكنون با ديده اي باز، سپاه پاسداران را به عنوان نيرويي مردمي پذيرفته اند که اين نوع پذيرش عمومي براي دشمنان ما به خصوص صهيونيست‌ها سنگين تمام مي شود.

سردار علي اشرف نوري در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، كاركرد مؤثر سپاه در حراست از كيان نظام جمهوري اسلامي را موجب كينه ورزي دشمنان از جمله رسانه هاي غربي دانست و افزود: به دنبال رسيدن شميم و گفتمان انقلاب اسلامي به ساير کشورها، شاهد نمايشگاهي از شكست‌هاي دشمنان نظام در سطح دنيا و به ويژه منطقه خاورميانه هستيم.

وي با بيان اينکه امروز مردم جهان به سمت انقلاب اسلامي، ارزش‌ها و دستاوردهاي آن گرايش پيدا كرده‌اند و بيداري كشورهاي منطقه برگرفته از همين گرايش است، افزود: دشمن در حال از دست دادن حاميان ديكتاتور خود است و با مشاهده بيداري ملت‌ها و به علت تاثيرگذاري انقلاب اسلامي در اين بيداري، بيش از پيش از اين انقلاب، کينه به دل گرفته است.

معاون سياسي سپاه پاسداران با اشاره به اينکه دشمنان نظام از استواري نظام جمهوري اسلامي بر سه ركن مردم، ايمان و ولايت فقيه آگاهند، اظهار داشت: آنها با حضور حماسي مردم در عرصه هايي چون راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند متوجه شده‌اند كه توان مقابله مستقيم با ايران را ندارند بنابراين سعي دارند با عمليات رواني، جنگ نرم و تخريب چهره نيروي مردمي سپاه و بسيج با انقلاب اسلامي مقابله كنند.

سردار نوري با بيان اينكه سپاه پاسداران بين مردم ايران محبوبيت پيدا كرده است، تأکيد کرد: جهانيان اكنون با ديده اي باز، سپاه پاسداران را به عنوان نيرويي مردمي پذيرفته اند که اين نوع پذيرش عمومي براي دشمنان ما به خصوص صهيونيست‌ها سنگين تمام مي شود.

وي در ادامه اظهار داشت: دشمنان در راستاي پروژه اسلام هراسي و ايران هراسي، ايران را به عنوان كانون انقلابهاي اسلامي دانسته و با استفاده از انواع ترفندها براي سپاه هراسي از سپاه به عنوان نيرويي انقلابي و حامي ولايت كه همگام با ديگر نيروهاي مسلح از انقلاب اسلامي دفاع مي كند، انتقام مي گيرند.

معاون سياسي سپاه پاسداران اظهارات مقامات غربي در خصوص حمله ايران به ساير كشورها را امري مضحك خواند و افزود: جمهوري اسلامي ايران طي 33 سال گذشته نشان داده كه سعي در جنگ افروزي نداشته است، همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند "ما هيچگاه به كشوري حمله نمي كنيم" و توانمندي بالاي جمهوري اسلامي ايران فقط توانمندي بازدارندگي است.

وي اين اظهارات را به دليل امتيازخواهي مقامات غربي در مذاكرات پيش روي ايران و گروه 1+5 بيان كرد و ادامه داد: با حمايت باشكوه مردم در انتخابات اخير از انقلاب، جمهوري اسلامي ايران برگ برنده را در دست دارد و اين ادبيات كاركرد خود را از دست داده است.

سردار نوري در پايان با اشاره به آگاهي رئيس جمهور آمريكا نسبت به پشتيباني مردم ايران از نظام خود، خاطر نشان كرد: مردم آمريكا در مقابل سياست‌هاي مستكبرانه دولتمردان اين کشور عليه ايران ساكت نمي نشينند اما رئيس جمهور آمريكا نيز كه براي پيروزي در انتخابات آتي به قدرت و ثروت سران صهيونيستي احتياج دارد، چاره اي جز ارائه پيشنهاداتي چون تحريم ايران ندارد./ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار