سایت ضد انقلابی گویا نیوز اعتراف کرد : اعلام تعطیلی تلویزیون " رسا " (رسانه فتنه ) پس از شرکت " سید محمد خاتمی " در انتخابات دوره نهم مجلس که شکست مدیریت بخش سیاسی جنبش سبز(فتنه) به شمار می آید، شکست همین مدیریت در بخش رسانه ای جنبش سبز(فتنه ) نیز محسوب می شود.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران ، نویسنده این پایگاه ضد انقلابی با اظهار ناراحتی از رای خاتمی نوشت : "تلویزیون رسا "تا اطلاع ثانوی" تعطیل شد. این "اطلاع ثانوی" معمولا هیچ وقت مشخص نمی شود که دقیقا چه زمانی است اما به هر حال عبارت مناسبی است برای احاله دادن مخاطب به زمانی نامشخص تا امکان هرگونه تغییر احتمالی در آینده با توجه به تغییرات احتمالی در شرایط کماکان وجود داشته باشد."

نکته جالب توجه درباره خبر توقف پخش برنامه های تلویزیون رسا این بود که مسئولان این تلویزیون حتی از تایید و اعلام رسمی این خبر خودداری کرده اند و خبر تعطیلی رسا توسط سایت متعلق به جریان فتنه ( جرس ) که نزدیک ترین رسانه اینترنتی به دیدگاه های گردانندگان رسا است، اعلام شده است.

حتی سایت اینترنتی تلویزیون فتنه گران ، نیز هیچ خبر یا اطلاعیه ای درباره توقف فعالیت آن منتشر نکرده است تا مشخص نباشد تلویزیونی که یکی از اهدافش را "شفاف سازی اطلاع رسانی" عنوان کرده بود، به چه دلیل تعطیل شده است.

به اعتقاد این ضد انقلاب، رسانه فتنه گران که در ابتدای فعالیتش با هیاهو و سر و صدای فراوان سعی در جلب توجه داشت و مدتی پس از آغاز به کار اما دیگر خبری از آن هیاهوی نخستین نبود ، علت های فنی چون ضعف مفرط در برنامه سازی، کیفیت نازل بخش های خبری که صرفا به روخوانی اخبار سایت ها فتنه گران سبز می پرداختند، استفاده نکردن از نیروهای حرفه ای، پایین بودن کیفیت تصاویر و به طور کلی در نظر نگرفتن معیارهای ضروری حرفه ای و مدرن بین المللی برای راه اندازی و ادامه کار یک تلویزیون ماهواره ای، باعث شد تا رسا جای چندانی حتی در میان اپوزیسيون نیز، پیدا نکند.

این شکست اما تنها دلایل حرفه ای نداشت. تلویزیون رسا بر خلاف وعده اولیه گردانندگانش، هرگز نتوانست در بر گیرنده و منعکس کننده حقیقت اصلی و آرمانهای واقعی مردم ایران باشد.

این دیدگاه با شدت و قدرت در تار و پود تلویزیون رسا اعمال شد. گردانندگان این تلویزیون در توجیه دیدگاه و عملکرد خود می گفتند که مبنای پیش گرفتن این روش، مفاد و اصول سندی است که تحت عنوان "منشور جنبش سبز" به امضای میرحسین موسوی و مهدی کروبی ( سران فتنه ) رسیده است. اصرار بر این راه فتنه انگیز آنها را روز به روز از مردم دورتر کرد و باعث رویگردانی و طرد ایشان شد.

اکنون این جریان سیلی خورده از مردم در موقعیتی قرار گرفته که به اعتراف سایت جرس حتی کسی حاضر نیست منابع مالی این تلویزیون را تأمین کند و دیگر گدایی و استمداد در سایت ها برای تأمین منابع مالی هم به بن بست رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.