مربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: با قدرت به مسابقات گزینشی قزاقستان خواهیم رفت چرا که این رقابت ها برای ما به اندازه خود المپیک اهمیت دارد.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:از روز 27 اسفندماه آخرین اردوی فرنگی کاران قبل از اعزام به قزاقستان آغاز خواهد شد که در این اردو بیشتر روی مسائل روحی و روانی ملی پوشان کار خواهیم کرد.

وی ادامه داد:مسابقات گزینشی قزاقستان همانند خود المپیک پراهمیت است چرا که با کسب هر 4 سهمیه در این رقابت ها با تمرکز بهتری می توانیم یک تیم قدرتمند را برای حضور موفقت آمیز در بزرگترین رویداد ورزشی جهان که همانا المپیک است آماده سازیم.

خیرآبادی در پاسخ به این سوال که چقدر از سایر رقبا شناخت دارند گفت: فیلم مسابقات اکثر کشتی گیران را که در چند ماه اخیر در رقابت های مختلف شرکت کردند را تهیه کرده ایم که در اردوی بعد آن ها را برای ملی پوشان تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:در قزاقستان کارآسانی نداریم چرا که بیشتر کشتی گیران آسیایی هنوز نتوانستند سهمیه المپیک را کسب کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان عنوان کرد:یقین بدانید اگر اتفاق خاصی نیفتد و مسئولان ورزشی کشور حمایت های لازم را داشته باشند کشتی فرنگی ایران پس از 400 سال در المپیک صاحب مدال خواهد شد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار