بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: هدف اول ما در لیگ امسال رسیدن به جمع چهار تیم اول و هدف بعدی رسیدن به فینال لیگ است.

در حالی که تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در چند سال گذشته از رده پنجم جدول بالاتر نیامده، رضا لطفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد رده چهارم این تیم در جدول رده بندی لیگ امسال تاکید کرد: امسال با باختهای بد به تیمهایی مثل پویا و ماهشهر بدشانسی آوردیم وگرنه سوم می شدیم و با تیمی مثل صنایع ماهشهر در پلی آف روبرو می شدیم که کار را برای صعودمان به دور بعد راحتتر می کرد.

*بازیکن خارجی ما درست شب قبل از بازی

با ماهشهر آسیب دید و بازیکنانی مثل پویا تاجیک و سیاوش محسنی هم موفق به بازی نشدند تا با آن باخت در رده چهارم قرار گرفته و با تیم ذوب آهن روبرو شویم.

وی ادامه داد:.شاید ذوب آهن مانند ما تغییر نداشته باشد اما تیم دانشگاه با برگشتن پویا تاجیک، حضور موسی نبی پور و دو بازیکن خارجی تغییرات عمده ای پیدا می کند. داستان پلی آف با تمام بازیهای فصل عادی فرق دارد و تمام تیمها با انگیزه و حساسیت بیشتری بازی می کنند.

لطفی ادامه داد: همیشه در طول فصل اتفاقاتی خارج از کنترل می افتد. امسال شرایط تیم ما واقعا بهتر از فصل قبل است و از اول هم به دنبال نتیجه ای بهتر بودیم. هدف اول ما در ادامه لیگ ابتدا شکست دادن ذوب آهن در پلی آف و پس از آن تلاش برای رسیدن به فینال است.

شاید ما در نیمه نهایی با مهرام روبرو شویم اما به هر حا دانشگاه همیشه بازیهای خوب و زیبایی مقابل مهرام انجام داده و شکست ما در آخرین بازی مقابل این تیم در شرایطی رقم خورد که یار خارجی بسیار ضعیفی به تیم وارد شده و پویا تاجیک را نداشتیم. اما با مدیریت جدید دانشگاه آزاد و قولهای داده شده بازیکنان خارجی خوبی به تیم اضافه می شوند.

بازیکن دانشگاه آزاد تصریح کرد: بازیکنان ایرانی تا به اینجای فصل زحمت خود را کشیده اند و از حالا به بعد همه چیز به عهده باشگاه است.

لطفی درباره آخرین بازی لیگ مقابل ذوب آهن حریف مرحله پلی آف دانشگاه گفت: با نبود بازیکن خارجی ، موسی نبی پور و پویا تاجیک ، بازیکنان جایگزین آنها نشان دادند که هیچ فرقی با بزرگترهای تیم ندارند و برای جنگیدن وارد زمین می شوند. البته ذوب آهن هم برای بردن وارد زمین شده و اختلاف به وجود آمده در ابتدای بازی را به خوبی جبران کرد.

به فرزاد کوهیان به خاطر این تیم خوب تبریک می گویم

وی درباره شرایط شخصی خود افزود: هر سال به خاطر جراحی زانویم فصل را با درد شروع می کردم اما خوشبختانه امسال هیچ دردی در پایم وجود نداشت و مانند روزهای اول بازی ام بودم. برخلاف دوره های گذشته لیگ که در تعطیلی بین دو فصل تمرین نکرده و با تیمها قرارداد می بستم به خاطر حضور در تمرینات تیم ملی ، از ابتدای فصل آمادگی بدنی خوبی داشتم و تمام تلاشم را هم برای تیم انجام دادم.

با تغییرات تیم امیدوارم این بار با یک بازی متفاوت ذوب آهن را شکست داده و پس از سالها به جمع چهار تیم اول صعود کنیم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار