در دور چهارم سفرهای استانی، رییس سازمان غذا و دارو به عنوان نماينده وزير بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی البرز پاسخگوی پرسش های مردمی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش سرويس علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل وب دا، دکتر احمد شيبانی در خصوص حضور خود در سفرهای استانی گفت: خوشبختانه بنده اين توفيق را داشته ام که برای دومين بار در سفر های استانی هئيت دولت به استان البرز بیايم و با استقرار در دانشگاه علوم پزشکی اين استان از نزديک با مردم ديدار کنم.

وی با اشاره به این که: در دور قبل استقبال مردم بسيار پر شور بود وما اصلا انتظار چنين حجم بالايی از متقاضيان را تصور نمی کرديم.

ادامه داد: يکی از دستآوردهای مهم سفرهای استانی همين ارتباط مستقيم و نزديک با مردم است و طبيعتا" اگر مردم، مسئولين نظام و دولت را از نزديک ملاقات کنند، علاوه بر حل مسائل کاری باعث افزايش ارتباط عاطفی ميشود و اين نشان می دهد که مسولين و دولتمردان از مردم جدا نيستند.

دکتر شيبانی افزود: در اين چند دوره از سفرهای استانی که خود بنده تجربه داشته ام مردم خواسته های خود را بيان می کنند که اغلب هم خواسته های به حق و درستی است و در اين ميان گاهی اوقات خود ما از لابه لای صحبت های مردمی و نظرات و پيشنهاداتی که می دهند نيز استفاده می کنيم.

وی در پايان اظهار داشت: اميدوارم خدا به ما و مسئولين توفيق دهد تا بتوانيم در مقابل مردم ادای دين بکنيم و تا آنجا که می توانيم پاسخگوی آنان باشيم./عط

 

** براي مطرح كردن سوالات پزشكي خود اينجا را كليك كنيد.

 

** براي مطرح كردن سوالات پزشكي خود اينجا را كليك كنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار