پس از 5 دهه فعاليت و ايفاي نقش در آثار كودك براي حضور مجدد خود در اين عرصه منت كسي را نمي كشم.

منوچهر آذري،بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون و نمايش هاي راديويي در خصوص كمرنگ شدن حضورش در آثار كودك در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:مسئولان بايد مرا دعوت به بازي براي حضور در آثار كودك كنند،به اين دليل كه بعد از 5 دهه سابقه براي ايفاي نقش منت كسي را نمي كشم.
وي افزود:من با وجود صورت و چهره كمدي ام؛دعوت به كار نمي شوم و بعضي از تهيه كنندگان براي خلق يك چهره پيرمرد،جواني را به زور گريم كرده و به جاي يك مرد 60 ساله به كار مي گيرند.
وي با بيان اين مطلب كه بيشتر برنامه هاي كودك به سمت و سوي خاله بازي سوق پيدا كرده است،تصريح كرد:امروزه در برنامه هاي كودك يك نفر با عنوان خاله و با لباس محلي در كنار يك عروسك به داد و بيداد مي پردازد و من شخصا پيام آموزشي در اين برنامه ها براي كودكان نمي بينم.
آذري با اشاره به برنامه «استاد پ پ » اظهار داشت:در گذشته من به همراه مرحوم "فرهنگ مهرپرور" به اجراي اين برنامه مي پرداختيم و بچه ها نيز از برنامه ما به كارهاي آزمايشگاهي و شناخت محيط پيرامون خود بيشتر پي مي بردند.
اين بازيگر پيشكسوت افزود:‌به همراه "عليرضا جاويدنيا" و "مهران اماميه" آماده بازي براي قشر كودك و نوجوان هستيم؛اما كسي به سراغ ما نمي آيد.
وي با بيان اين مطلب كه زماني از ما ياد مي شود كه ديگر دير است،اظهار داشت:من خانه نشين نيستم و براي اجراي مراسم براي مردم به مكان ها و شهرهاي مختلفي دعوت مي شوم و به عشق همين مردم و براي شادي آنها هر كاري مي كنم.
وي خاطرنشان كرد:هر زمان از من دعوت شود؛عاشقانه براي مردم ميهنم و كودكان اين مرز و بوم به ايفاي نقش خواهم پرداخت.
گفتني است؛"منوچهر آذري" بازي در آثاري چون دزد عروسك ها،زن بدلي،ديوار،مجردها،در مسير تندباد و دوبله بسياري از آثار سينمايي و بازي و گويندگي در "صبح جمعه با شما "و " جمعه ايراني" را در كارنامه كاري خود دارد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار