همزمان با فرارسيدن بهار 91 شبكه راديويي ايران با تهيه ويژه برنامه هاي متنوع به استقبال اين عيد باستاني مي رود.

به گزارش خبرنگار بخش راديو باشگاه خبرنگاران؛در نشستي كه امروز در ساختمان شهداي راديو برگزار شد،"حميد شيخ محمدي" مدير راديو ايران گفت:‌امسال اين راديو در چند بخش متنوع برنامه هاي نوروزي خود را به مخاطبان ارائه خواهد داد.
وي افزود:« لطف لطيف» ويژه برنامه تحويل سال راديو ايران است كه ضمن پخش پيام نوروزي مقام معظم رهبري و رئيس جمهور كشور به بررسي با آيتم هايي متنوع و شاد به بررسي نوروز در ادبيات خواهد پرداخت.
وي افزود:« حكايت مردان باران» عنوان برنامه اي ديگر از راديو ايران است كه علاوه بر به تصوير كشيدن حضور مردم در مناطق عملياتي دفاع مقدس در قالب كاروان هاي "راهيان نور" در گفتگو با افراد مختلف به بيان خاطراتي از دوران 8 سال دفاع مقدس مي پردازد.
مدير راديو ايران اظهار داشت:بهار ايراني،بهار نارنج و دلخنده از برنامه هاي طنز راديو ايران در نوروز 91 هستند كه هركدام با آيتم هاي متنوع و شاد در ايام نوروز پخش خواهند شد.
وي با بيان اينكه مخاطبان راديو ايران مي توانند در ايام عيد از برنامه موسيقيايي "گلبانگ" شنواي آهنگ ها و ترانه هاي درخواستي خود باشند،ادامه داد:مهماني با طعم ورزش از برنامه هاي جديد راديو سراسري در ايام نوروز است كه با دعوت از چهره هاي هنري،ورزشي و سياسي بهار را به جشن خواهند نشست،همچنين برگزاري مسابقه اي جذاب با اجراي ژاله صادقيان و علي جاويدنيا پيرامون مسائل تفريحي از ديگر برنامه هاي راديو ايران در بهار طبيعتت است.
شيخ محمدي افزود:‌جاده تحليل بهار،پيك نوروزي،برخاست بوي گل،كوچه باغ هاي نوروز،سوال،شما و راديو،جهان در سالي كه گذشت و شاعرانه با بهار از برنامه هاي شبكه راديويي ايران در سال جديد است.
وي اظهار داشت:برنامه "جاده تحليل بهار" از اول تا هفتمين روز از بهار،عصرها از ساعت 17 تا 20:30 ضمن برقراري ارتباط مستقيم با استانهاي كشور با هنرمندان اين مرز و بوم با گوش محلي به گفتگو خواهد نشست.
مديراين شبكه راديويي ادامه داد:بيان اشعار بهاري و قطعات نوروزي و همچنين خوانش ادبيات معاصر در قالب برنامه "برخاست بوي گل" كه امير نوري اجراي آن را برعهده دارد؛در ايام نوروز هر روز ساعت 8:30 به مدت 30 دقيقه به سمع مخاطبان خواهد رسيد و بررسي و تحليل برخي آئين هاي نوروزي به ويژه ديدو بازديد و صله رحم در برنامه "در كوچه باغ هاي نوروز" نيز در سال جديد هر روز از راديو ايران به گوش خواهد رسيد.
شيخ محمدي با بيان اينكه مخاطبان در قالب برنامه شما و راديو كه به معرفي برنامه هاي نوروزي راديو ايران خواهد پرداخت،با ويژه برنامه هاي متنوع اين شبكه راديويي آشنا مي شوند،ادامه داد:با آ‌غاز سال جديد،برنامه "سوال" و "جهان درسالي كه گذشت" به ترتيب دستاوردهاي علمي و فناوري كشور در سال 90 و همچنين مهمترين رويدادهاي كشور و جهان را با حضور كارشناسان مختلف به مرحله بررسي و واكاوي قرار مي دهند.
مديرشبكه راديو ايران گفت:‌راديو ايران با برگزاري مسابقه اي در قالب مشاعره در ايام نوروز به ادبيات كهن و معاصر ايران زمين خواهد پرداخت.
وي با بيان اينكه مخاطبان مي توانند در ايام نوروز اطلاعات مورد نياز خود در زمينه هاي آگاهي از وضعيت راه ها،هواشناسي و... را از برنامه پيك نوروزي،بدست آوردند،خاطرنشان كرد:برنامه هاي نوروزي راديو ايران امسال باحضور و همكاري بسياري از هنرمندان،گويندگان و مجريان باتجربه و موفق كشور توليد و پخش خواهند شد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار