سرمربی پرسپولیس گفت: با وجود انكه تيم فوتبال مس كرمان معمولا به نتايج عجيبي دست مي يابد ولي ما بايد بر انها پيروز شويم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه 22 اسفند با مس کرمان گفت: حال و هوای تیم ما مناسب است و بازی فردا را حتما باید ببریم. محروم و مصدوم داریم اما اینها مسائلی نیست که بتواند برای پرسپولیس مشکل درست کند، ممکن است هر تیمی این مشکلات را داشته باشد.

وی اضافه کرد: مازیار زارع و حسین بادامکی سه اخطاره هستند. مهدوی کیا، هاشمیان و ممدوتال هم مصدومیت دارند. با این حال ما اردوی خوبی قبل از بازی با الهلال داشتیم و توانستیم در آن اردو هم به طور عملی و هم تئوری تمرین کنیم و بازی الهلال را هم به دقت آنالیز کردیم.

دنیزلی در مورد شناختش از مس کرمان و تغییر سرمربی این تیم گفت: از تغییر و تحول در مس آگاه هستم و قاسمپور را می‌شناسم. او مربی ارزشمندی است. مس کرمان نتایج عجیبی می‌گیرد و باید حواسمان بسیار جمع باشد زیرا مس تیم خطرناکی است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برنامه‌اش در هشت هفته پایانی لیگ چیست گفت: من به آن هشت هفته و ۱۳ بازی پیش‌رو (با احتساب لیگ قهرمانان) نگاه می‌کنم. تمام آنها برای ما اهمیت دارد. تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیاست با این حال نباید از لیگ برتر هم غافل شویم و باید نتایج خوبی بگیریم. هرچند در این هشت هفته برنامه بسیار فشرده‌ای داریم.

وی در پاسخ به سوال يك خبرنگار مبنی بر اینکه به دلیل بخشیده نشدن شیث رضایی از کمیته انضباطی انتقاد کرده است گفت: انتقادی نکرده‌ام اما اگر کمیته انضباطی محرومیت شیث رضایی را کم کند خوشحال می‌شوم. این تصمیم را ما نمی‌توانیم بگیریم و کمیته انضباطی می‌تواند در این مورد تصمیم گیری کند. در حال حاضر محمد نصرتی به ما اضافه شده که باعث خوشحالی ماست و اگر محرومیت شیث رضایی هم تمام شود خوشحالی ما مضاعف می‌شود.

دنیزلی در مورد اینکه به دلیل بازی مقابل الهلال ممکن است بازیکنان این تیم از نظر بدنی مقابل مس کرمان خسته باشند اظهار داشت: فکر می‌کنم در تیم ما چنین شرایطی نباشد. پرسپولیس از نظر بدنی و ذهنی آماده است تا مقابل حریفانش به میدان برود هرچند سفرهای طولانی ما در بازگشت قطعا بی تأثیر نخواهد بود اما انعکاس خستگی روی بازیکنان ما کم است. در پرواز برگشت یک شب نخوابیدیم و به همین دلیل مجبور شدیم برنامه تمرینی را یک روز تغییر دهیم تا به شرایط عادی برگردیم. با این حال این عذر و بهانه‌ای نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اختلافش با علی کریمی اظهار داشت: چون مشکل خاصی نبوده آن را بیشتر باز نمی کنم. همانطور که گفتم کریمی یکی از ۲۴ پسر من است و با ارزش ترین آنهاست، او هم لیدر و هم کاپیتان تیم است. قطعا یک سری مشکلات کوچک ممکن است پیش بیاید اما تمامی آنها در راستای اهداف و برای تیم مثبت است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار